رژیم اشغالگر قدس نماد یک حکومت ظالم و یاغی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌ الله مرتضی مقتدایی، پیش از ظهر جمعه در راهپیمایی روز قدس در قم و در جمع خبرنگاران در سخنانی با اشاره به فرمایش امام علی(ع) مبنی بر دشمنی با ظالمان و حمایت از مظلومان اضافه کرد: حضور در این راهپیمایی عمل به فرمایش مولای متقیان، امام علی(ع) است که فرمودند دشمن ظالمان و یاور ستم‌دیدگان باشید.

وی اظهار داشت: راهپیمایی ملت شریف ایران در روز جهانی قدس، در راستای ابتکار امام برای نامگذاری این روز و عمل به منویات مقام معظم رهبری است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این راهپیمایی عظیم در جمعه آخر ماه مبارک رمضان هر سال نشانه تاکید مسلمانان بر حق مظلومان فلسطینی و دفاع از حقوق مظلومان در مقابل مستکبران است.

وی افزود: پیامبر اکرم(ع) و امام علی(ع) در آخرین وصایای خود بر حمایت از مظلومان در مقابل مستکبران تاکید داشته اند از این رو حضور در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه عمومی برای مسلمانان است.

مقتدایی با بیان اینکه ملت ستم‌دیده فلسطین مصداق واقعی ملتی است که مورد ظلم و ستم واقع شده اند تصریح کرد: رژیم اشغالگر قدس نماد عینی و واقعی یک حکومت ظالم ، یاغی و ستمگر در دنیاست و همه باید علیه آن بپا خیزند.

وی حمایت از مظلومان فلسطین را گامی در یاری امام زمان(عج) دانست و تاکید کرد: همه ملتهای آزاده و مسلمان باید این روز را گرامی بدارند و علیه اسرائیل قیام کنند.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.