رگبار و رعد و برق در برخی مناطق

جام جم آنلاین: همچنان با گذر امواج ناپایدار و وجود رطوبت کافی، در ساعات بعدازظهر تا اوایل شب در مناطقی از میهن بارش‌های رگباری را شاهدیم.

این بارش‌ها سراسری نیست و تنها مناطقی از کشور را فراگرفته است که همچنان ادامه دارد.

دیروز: روز گذشته در ساعات بعدازظهر تا شب در شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، ارتفاعات البرز و مناطقی از زاگرس جنوبی و مرکزی بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و در مناطقی تگرگ را شاهد بودیم. این شرایط را به صورت ضعیف‌تر و به شکل خفیف در مرکز و تا حدی جنوب شرق نیز نظاره‌گر بودیم. در برخی از این مناطق و بخصوص در بعدازظهر وزش باد شدید نیز رخ داد.

امروز: امروز هم مانند روز گذشته در مناطق یادشده بارش‌ها ادامه خواهد یافت. در برخی مناطق وزش باد شدید و گرد و خاک رخ خواهد داد. در جنوب، جنوب غرب و تا حدی غرب هم هوا همچنان غبارآلود است.

آینده‌نگری: طی روزهای آینده نیز بارش‌ها کمابیش ادامه خواهد یافت. از فردا بارش‌های بهاری به جنوب غرب و مناطقی از جنوب نیز سری خواهد زد. البته بارش‌ها پراکنده است و قابل توجه نخواهد بود. در ساعاتی از شبانه‌روز بخصوص در بعدازظهرها وزش باد شدید در مناطقی از کشور رخ می‌دهد.

وضع راه‌ها: در حال حاضر راه‌های نوار شمالی کشور، شرقی و تا حدی مرکزی در ساعات بعدازظهر تا شب به دلیل ناپایداری‌های جوی لغزنده خواهد بود.

احسان مرادی – جام‌جم


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.