رگولاتوری: مابه التفاوت مبلغ دریافتی آوای انتظار به مشترکان همراه اول بازگردانده می شود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

gsmarena_017.jpg

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد که مابه التفاوت تعرفه دریافتی آوای انتظار اپراتور همراه اول به مشترکان این اپراتور بازگردانده می شود.
 
اواخر هفته قبل دیوان محاسبات کشور اقدام شرکت همراه اول در افزایش تعرفه آوای پیشواز از مبلغ ۳هزار ریال به ۵ هزار ریال را بر خلاف مصوبه ۱۴۷ تاریخ ۵ شهریورماه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات دانست و اعلام کرد که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برخلاف وظایف ذاتی خود تخلف همراه اول را نادیده گرفته است.
 
دیوان محاسبات ضمن اعلام این موضوع به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تخلف مسئولان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را به دادسرای دیوان محاسبات ارسال و تخلف شرکت همراه اول را جهت رسیدگی و استرداد اضافه دریافتی از مشترکین همراه اول به تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ارسال کرد.
 
در این راستا معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام کرد که از نوزدهم تیرماه تعرفه آوای انتظار برای مشترکان اپراتور همراه اول مطابق با تعرفه مصوب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات دریافت می‌شود و با پیگیری رگولاتوری مابه التفاوت تعرفه دریافتی آوای انتظار مطابق با تعرفه مصوب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به مشترکان بازگردانده می گردد.
 
حسن رضوانی افزود: براساس مصوبه ۱۴۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه آوای پیشواز تلفن همراه ۳ هزار ریال و برای تمامی اپراتورها لازم‌الاجراست.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.