رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد: ۹۱ میلیارد تومان از بیمه‌ طلب داریم

۱۹اردیبهشت،

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: تعداد کل مقالات علمی دانشگاه از ۷۱۱ مقاله در سال ۸۸ به ۱۰۰۵ مقاله در سال قبل رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، محمود شبستری در اختتامیه ششمین جشنواره آموزشی شهید مطهری با رویکرد آموزش پزشکی که در بیمارستان قائم مشهد برگزار شد عنوان کرد: در سال جاری و در بخش تحصیلات تکمیلی ۹۲ رشته در دانشگاه‌ داریم که هشت رشته دیگر تا دو ماه آینده به آن‌ها اضافه خواهد شد به عنوان مثال برای تحصیلات تکمیلی در رشته فلوشیپ، در سال ۸۹ یک رشته داشتیم که تعداد آن در سال جاری به ۱۴ رشته رسیده است.

وی ادامه داد: تعداد رشته‌های مشروط اخطاری در دانشکده علوم پزشکی مشهد از ۱۹ مورد در سال ۸۸ به یک مورد در سال جاری رسیده است و این پیشرفت خوبی برای دانشگاه به حساب می‌آید.

شبستری با اشاره به اینکه پروژه احداث دانشکده داروسازی یک پروژه استراتژیک است، خاطر نشان کرد: طی چند ماه آینده اسکلت گذاری این پروژه به پایان می‌رسد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از دانشکده طب سنتی سخن گفت و تصریح کرد: دانشکده طب سنتی در حال حاضر ۴۰ دانشجو دارد و در سال‌‍‌های آینده نیز دانشجو می‌پذیرد.

به گفته وی، در حال حاضر ۱۴۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه‌ علوم پزشکی مشهد داریم. همچنین از سایر کشورهای اسلامی نیز تقاضای پذیرش داریم که این امر لزوم ایجاد دانشگاه بین‌المللی را بیشتر می‌کند.

شبستری با بیان اینکه در درآمدهای دانشگاه شاهد رشد سه برابری بوده‌ایم، عنوان کرد: در حال حاضر درآمدهای دانشگاه علوم پزشکی به ۳۲۰ میلیارد تومان رسیده و تمام ظرفیت‌ها در جهت آموزش و درمان به کار گرفته می‌شود.

وی تاکید کرد: ما جزء دانشگاه‌هایی هستیم که ۹۱ میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب داریم و به هیچ نهادی بدهکار نیستیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.