رییس هیات قایقرانی همدان: آروز حکیمی می تواند از امیدهای مدال در المپیک ۲۰۱۶ باشد

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

45454.jpeg

رییس هیات قایقرانی استان همدان گفت: “آرزو حکیمی” ورزشکار شایسته استان که با ۱۷ سال سن در المپیک لندن حاضر شد، می تواند با تجربه اندوزی، امید کسب مدال در المپیک ۲۰۱۶ باشد.

“محمد ضروری” در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه همدان، افزود: حکیمی تنها ۱۷ سال سن دارد و المپیک بعد می تواند اوج موفقیت وی باشد، چراکه یک ورزشکار در سن ۲۰ تا ۲۵ سالگی در اوج است و می تواند با قوای جسمی خوب خود iبه موفقیت فکر کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه خانواده حکیمی حمایت های بسیار خوبی از وی انجام می دهند و خود او هم بسیار مصمم و دور از حاشیه است، این روزها حکیمی در تهران و در اردوی تیم ملی iبه سر می برد و آن طور که از خبرها شنیده ام، او آماده و قبراق است.

ضروری اضافه کرد: در حال حاضر بین ۹۰ تا ۱۰۰ ورزشکار در رشته قایقرانی و در رشته های کایاک، کاناپولو و رویینگ در استان در حال کار کردن هستد که البته این تعداد متغیر است.

وی در ادامه درباره وضعیت هیات قایقرانی هم اذعان کرد: وضعیت هیات متاثر از شرایط اقتصادی بوده و علی رغم حمایت های اداره ورزش و جوانان، مشکل مالی در این هیات وجود دارد.

وی با اشاره iبه اینکه در ارزیابی سالیانه فدراسیون قایقرانی، هیات همدان در رده هشتم قرار گرفت، عنوان کرد: از چهار سال پیش اتفاقات خوبی در هیات رخ داد و رابطه با فدراسیون هم بالا گرفت و نتیجه هم حضور حکیمی در المپیک لندن شد.

ضروری که نزدیک iبه چهار سال است ریاست هیات قایقرانی همدان را بر عهده دارد، اذعان کرد: انتخابات مجمع هیات سال آینده برگزار خواهد شد و من هم احساس می کنم باید اندیشه ای نو و جوان در راس هیات قرار بگیرد، هرچند همه چیز iبه شرایط بستگی دارد و شاید هم کاندیدا شوم.

وی در پایان اظهار کرد: قایقرانی همدان در مسیر پیشرفت است و اگر احساس کنم می توانم در این راه کمک کنم، از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.