رییس کمیته ICT مجلس: سیم‌کارت بدون مدرک خریدم!

این خبر امروز ۴ شنبه ۱۷ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نحوه واگذاری سیمکارت توسط اپراتور ایرانی- خارجی ام.تی. ان ایرانسل، گفت: چندی پیش یکی از سیمکارت های اعتباری این اپراتور را بدون ارایه مدرک معتبر شناسایی خریده و تا کنون از این سیمکارت نیز استفاده نکرده ام.
به گزارش تفسیری خبرنگار موبنا رمضانعلی سبحانی فرد رییس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس در بازدید از زیرساخت‌های فنی، مرکز مدیریت شبکه و مرکز خدمات مشتریان ایرانسل، که روز گذشته با حضور بعضی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن برگزارشد، با انتقاد از نحوه واگذاری سیمکارت های اپراتور ام.تی. ان- ایرانسل، بر احراز هویت نامناسب سیمکارت های این اپراتور تاکید نمود.
وی اظهار داشت که چندی پیش یکی از سیمکارت های اعتباری این اپراتور را بدون ارایه مدرک معتبر شناسایی خریده و تا کنون از این سیمکارت نیز استفاده نکرده است.
سبحانی فرد افزود: به سبب اینکه وقت حضور و بازدید نمایندگان از اپراتور ایرانی- خارجی ام.تی.ان ایرانسل محدود بود، قرار شد که مدیرعامل این اپراتور در مجلس حاضر شوند و درخصوص این مشکلات توضیحاتی را ارایه کند.
وی تصریح نمود:البته مدیرعامل اپراتور دوم در حین صحبت های خود اعلام نمود که پالایش و نحوه سیمکارت های این اپراتور مورد بررسی قرار گرفته است.


iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.