رییس گروه آموزش‌های مجازی دانشگاه یزد خبر داد: ایجاد ارتباط بین‌المللی با مراکز خارجی

۱۱ام بهمن ،

3-515.jpg

رییس گروه آموزش‌های عالی آزاد و مجازی دانشگاه یزد با اشاره به ماموریت‌های این گروه، از توسعه آموزش‌های تخصصی در جامعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه یزد، دکتر خواجه امنیان، توسعه آموزش‌های تخصصی در جامعه، برقراری و تسهیل همکاری‌های آموزشی با دیگر مراکز آموزشی کشور و ایجاد ارتباط بین‌المللی با مراکز آموزشی خارجی از طریق تبادل دانشجو و استاد را از مهمترین مأموریت‌های این گروه در دانشگاه یزد عنوان کرد.

وی افزود: تا کنون از طریق ارتقای سطح علمی مربیان دیگر دانشگاه‌ها، همکاری با دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، دانشگاه آزاد، دانشگاه‌های پیام نور و جامع علمی کاربردی و همچنین موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اقدامات خوبی در مسیر ارتقای فعالیت‌های این گروه انجام شده است.

خواجه امنیان، تهیه سرور و تجهیزات جانبی آن نظیر قلم نوری، دوربین اینترنتی، راه‌اندازی سامانه مدیریت یادگیری بر روی پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه و نصب نرم افزار کلاس مجازی و تهیه محتوای الکترونیکی سه درس از درس‌های گرایش مخابرات امن را از دیگر اقدامات این گروه عنوان کرد.

رییس گروه آموزش‌های عالی آزاد و مجازی گفت: مجوز پذیرش دانشجو در دو رشته و گرایش مخابرات امن و آموزش زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی ارشد دریافت شده است و مهرماه آینده محقق خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.