زامیاد سعدوندیان از شوخی های ما وام گرفت / مجید مظفری استادانه راه را برایم باز می‌کرد

۱۵م دیماه ،

کریم امینی گفت: زامیاد سعدوندیان با ورود خود و بازنویسی نهایی کار توانست به خوبی شوخی های ما را در دل فیلمنامه بگنجاند.

کریم امینی (بازیگر نقش “آرش” برادر “بهادر” در خصوص پروژه “میلیاردر”) در گفتگو به خبرنگار حوزه رادیو  تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: زمانی که “میلیاردر” با نویسنده قبلی به نگارش درآمد شخصیتها چند پاره بودند و من خیلی متوجه آنها نمی‌شدم.
وی ادامه داد: با ورود سعدوندیان بازنویسی فیلمنامه آغاز شد و کاراکترها جان تازه ای به خود گرفتند.
این بازیگر با اشاره به متعهد بودن ولی و خانواده اش تصریح کرد: در بیشتر آثار تلویزیونی مادران همیشه فداکاری می کنند ولی این بار در “میلیاردر” ولی به عنوان پدر فداکار و دلسوز خانواده توانست به خوبی فرزندان خود را بزرگ و تربیت کند.
بازیگر نقش آرش اظهار داشت: آرش برادری دلسوز برای بهادر و خانواده اش بوده که رویای گزارشگری را در ذهن می‌پروراند.
وی در خصوص تعامل علیرضا امینی با زامیاد سعدوندیان ابراز داشت: در قبل با تعامل و همکاری علیرضا امینی و زامیاد سعدوندیان آشنا بودم و در پروژه “میلیاردر” هم همان اتفاقات قبلی افتاد و تیم با هدایت خوب همگی عوامل توانست جایگاه خود را در دل مخاطبان پیدا کند.
وی تصریح کرد: سعدوندیان از شوخی ما با یکدیگر وام می‌گرفت و به دلیل نگارش به روز فیلمنامه، حرفهای ما را در دل آن جای می‌داد.
امینی اظهار داشت: خوشبختانه همه ما از پیشکسوتان این مجموعه به خوبی آموختیم و جا دارد از استاد مظفری به دلیل همه تعامل ها و همکاری هایش تشکر کنم.
وی خاطرنشان کرد: تیم “میلیاردر” شبانه روز فعالیت داشتند تا لحظات خوشی را برای مخاطبان رقم زنند و امیدوارم فصل دوم این مجموعه دوم ساخته و نیز مورد توجه قرار گیرد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.