زرینچه: استقلال هیچ ضعف فنی ندارد

۳۱فروردین۱۳،

جواد زرینچه دربارهٔ پیروزی سه بر صفر استقلال بر الریان قطر و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، مطرح کرد: تیم الریان در بازی رفت هم هیچ شانسی برای پیروزی نداشت و در بازی دیروز هم با توجه به این که قعرنشین گروه بود، دیگر نمی توانست برای برد و صعود تلاش کند. استقلال هم از این شرایط حریف استفاده کرد و به یک پیروزی خوب رسید.

به گزارش ایسنا ، او ادامه داد: استقلال با کسب سه امتیاز مقابل الریان کار خودش را راحت کرد تا بتواند با امیدواری برای دور بعد مسابقات نقاط ضعف و قوت خودش را بررسی کند و با وضعیت بهتری به ادامه بازی‌ها بپردازد. به هر حال تیم با طراوت خوبی بازی می‌کرد، این اتفاق طبیعی هم است. استقلال تنها یک قدم با قهرمانی فاصله دارد و همین موضوع سبب شده انگیزه مضاعفی پیدا کند. الریان نیز هیچ فشاری به استقلال وارد نکرد و این سبب شد که کار ما نمود بیشتری پیدا کند.

زرینچه همچنین در پاسخ به این پرسش که عملکرد استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را چطور ارزیابی می‌کند؟ توضیح داد: کار استقلال در مجموع مثبت بود. به هر حال گرفتن امتیاز در خانه حریف زمانی که شما در مرحله گروهی بازی می‌کنید بسیار اهمیت دارد. در این بین مهم این است که استقلال نگاه دقیقی به بازی‌های بعدی‌اش در آسیا داشته باشد تا بتواند در مراحل بعد هم به سلامت به سرمنزل مقصود برسد.

پیشکسوت استقلال با بیان این که به فینالیست شدن آبی‌ها امیدوار است، به ایسنا گفت: قلعه‌نویی شناخت کافی را از استقلال پیدا کرده است و تیمش در حال حاضر در بهترین شرایط قرار دارد. همچنین به اعتقاد من این تیم هیچ ضعف فنی ندارد و تنها گرفتاری و مشکلش شرایط مالی باشگاه است. به هر حال نمی‌شود گفت که یک تیم از پیش برنده است، اما آرامش برای رسیدن به موفقیت‌ها همیشه باید وجود داشته باشد.

بازیکن اسبق استقلال همچنین با اشاره به این که کادر فنی و بازیکنان این تیم می‌توانند با آرامش برای مرحله بعدی برنامه‌ریزی کنند، افزود: استقلال در لیگ برتر شانس اول قهرمانی است و این قدرت را دارد که بتواند در هر دو بازی در خوزستان و تهران برابر فولاد و داماش به پیروزی برسد. به اعتقاد من قهرمانی با این تیم شدنی است.

جواد زرینچه در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا قصد مربیگری در فوتبال را ندارد؟ تصریح کرد: یکی، دو پیشنهاد از لیگ یک داشتم، اما هنوز جواب قطعی نداده ام. البته این تیم‌ها امکانات خوبی ندارند و نمی‌شود دست بسته کار کرد. چون زحماتش به چشم نمی‌آید. من در نظر دارم در تیمی که هدف لیگ برتری شدن دارد کار کنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.