زمان اجرای ˝مرغ باران˝ پری صابری مشخص شد

۲۱ام بهمن ،

پس از گذشت بیش از ۶ ماه

مدیر تولید نمایش ˝مرغ باران˝: این اثر نمایشی به کارگردانی پری صابری و تهیه کنندگی جهانگیر کوثری نیمه اول اردیبهشت ۹۲ در تالار وحدت اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، نمایش “مرغ باران” به کارگردانی پری صابری و تهیه کنندگی جهانگیر کوثری نیمه اول اردیبهشت ۹۲ در تالار وحدت اجرا می‌شود.تاریخ اجرای این اثر نمایشی که قرار بود در ابتدا شهریور سال جاری باشد به دلایل متعدد با تاخیر روبرو شد تا اینکه مدیر تولید نمایش محمد قدس خبر از اجرای قطعی این اثر در اردیبهشت سال آینده داد، گروه نمایش تمرینات خود را آغاز کرده است.

پری صابری در آخرین گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین اظهار داشت: این اثر از شاهنامه الهام گرفته شده و شیوه اجرا نمایش به گونه‌ای است که از داستان زندگی جمشیدشاه آغاز و به شعرای معاصر و نیما یوشیج ختم می‌شود.

نمایشنامه‌نویس و کارگردان آثاری چون “هفت شهر عشق”، “شمس پرنده” و “یوسف و زلیخا” گفت: نمایش پر جمعیتی را تولید خواهم کرد و امیدوارم حمایت کافی از اثر انجام شود، البته امکانات تالار وحدت هم برای اجرای “مرغ باران” بسیار مناسب است.

این پیشکسوت عرصه تئاتر در پایان دربارهٔ شیوه اجرای “مرغ باران” تصریح کرد: مجموعه‌ای از ابزار شعر، حرکت و موسیقی در کنار یکدیگر چیده شده‌اند تا این اثر که با اقتباس از شاهنامه فردوسی به نگارش درآمده به بهترین شکل نظر مخاطبان خود را جلب کند.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.