زمین­های دانشگاه آزاد اسلامی مفقود نشده­اند

سه شنبه ۲۷ تیر – ۱۰:۱۰:۴۶ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی:

بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- حمید عباسی معاون عمرانی دانشگاه آزاد در حاشیه بازدید از طرح­های عمرانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص اخبار منتشره به نقل از وی در برخی از رسانه­ها مبنی بر پیدا کردن زمین­های گمشده دانشگاه گفت: متاسفانه این موضوع به درستی در رسانه­ها منعکس نشده، موضوع از این قرار است که اموال و زمین­های متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی به علت گستردگی نیازمند یک ساماندهی بود.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، عباسی گفت: برای مثال ما به صورت شفاهی و گذری در جریان وجود برخی زمین­ها قرار می گرفتیم که این امر به معنای سواستفاده و یا پنهان کاری در این خصوص نبوده است.
وی در ادامه گفت: به این منظور به فکر ایجاد سامانه­ای برای شناسایی زمین­های دانشگاه بودیم، لذا سامانه­ای در حال طراحی است که وضعیت املاک به لحاظ ملکیت و کار انجام شده روی آنها و به طور کلی هر مساله­ای که در حوزه املاک و مستغلات است در این پایگاه نرم افزاری ساماندهی کنیم.
عباسی در خصوص موضوع هبه زمین­های دانشگاه آزاد نیز گفت: متاسفانه به علت نا آشنایی برخی از همکارانمان با عقود اسلامی به ویژه در مورد هبه، مشکلاتی ایجاد شده و موضوع مالکیت برخی زمین­های دانشگاه آزاد اسلامی را در بلاتکلیفی قرار داده است. لذا این مساله به معنای گم شدن زمین یا اموالی در دانشگاه آزاد نیست، چرا که چنین چیزی امکانپذیر نبوده و این قبیل دارایی­ها اصولاً مفقود شدنی نیستند.
وی در ادامه گفت: به همین منظور از معاونان عمرانی دانشگاه در سراسر کشور خواسته­ایم تا ضمن مشارکت در اجرای سامانه مذکور نسبت به اصلاح و تعیین تکلیف اموال و دارایی­های دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کنند.
معاون عمرانی دانشگاه آزاد همچنین تاکید کرد: نظارت عالیه بر هرگونه فعالیت عمرانی شامل ساخت و ساز، املاک و مستغلات در حوزه معاونت عمرانی است و ضرورت دارد که تشکیل کارگروه­های تخصصی در حوزه عمرانی در شورای مناطق در اولویت قرار گیرد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۷۱۰۱۰۴۶۵۳۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.