زنان چندبار رژیم می‌گیرند؟!

این مطلب امروز دوشنبه ۱۵آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

خانم‌ها آن قدر نسبت iبه تناسب اندام خود حساس می باشند که تعداد زیادی از آن‌ها تا رسیدن iبه ۴۵ سالگی ۶۱ بار رژیم می‌گیرند. iبه این ترتیب می‌توان گفت، زنان دچار اضافه وزن، حداقل ۲بار در سال رژیم‌گرفتن را امتحان می‌کنند!

برترین مجله اینترنتی ایران

  خانم‌ها آن قدر نسبت iبه تناسب اندام خود حساس می باشند که تعداد زیادی از آن‌ها تا رسیدن iبه ۴۵ سالگی ۶۱ بار رژیم می‌گیرند. iبه این ترتیب می‌توان گفت، زنان دچار اضافه وزن، حداقل ۲بار در سال رژیم‌گرفتن را امتحان می‌کنند اما با وجود این فقط تعداد کمی از آن‌ها با انجام این کار iبه نتیجه دلخواه خود می‌رسند. دانشمندان با انجام نظرسنجی روی ۲ هزار زن و مرد متوجه شدند، بیش از سه چهارم آن‌ها در سال گذشته رژیم گرفته‌اند ولی واضح است که بیشتر این افراد را خانم‌ها تشکیل داده‌اند اما این کار نگرانی‌های زیادی را برای دانشمندان iبه‌وجود آورده است. آن‌ها معتقدند، نسل بعدی iبه‌دلیل رژیم‌های سخت و دشوار دچار سوء تغذیه شده و بیماری‌های زیادی را تجربه خواهند کرد.

نزدیک iبه ۶۰ درصد مردم معتقدند نباید iبه کودکان غذاهایی مانند سیب‌زمینی یا شکلات داد، زیرا با این کار ممکن است آن‌ها دچار اضافه وزن شوند. این در حالی است که این نوع غذاها کاملا سالم می باشند و مصرف iبه اندازه آن‌ها برای بدن ضروری است.همچنین بسیاری از افراد زیر ۲۶ سال نمی‌دانند کلسیم موجود در محصولات لبنی، سبزی‌ها و ماهی اهمیت بسیاری برای رشد و حفظ استقامت استخوان‌های بدن دارند، زیرا این بخش از بدن حتی تا ۳۰ سالگی هم iبه رشد خود ادامه می‌دهند. گرفتن ۶۱بار رژیم در طول زندگی iبه این معناست که تعداد زیادی از مردم در مهم‌ترین دوره از تکامل بدنی از کلسیم و دیگر عناصر حیاتی بدن محروم بوده‌اند.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.