رژیم صهیونیستی بیش از پیش منفورتر و شکننده‌تر شده است

۰۶م آذر ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: رژیم صهیونیستی در جنگ‌های ۲۲ و ۳۲ روزه نشان داد که تا چه اندازه آسیب پذیر بوده، لذا این رژیم با تهاجم به غزه بیش از پیش منفورتر و شکننده‌تر شده است.

ابوتراب علیرضایی  در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه گفت: رژیم صهیونیستی با کمک آمریکا و کشورهای غربی به فلسطین اشغالی و غزه حمله کرده،اما نیروهای مقاوت غزه با شلیک صدها موشک به سمت این رژیم کودک‌کش پاسخ دندان شکنی به آنها داده‌اند.  

وی در ادامه با اشاره به نقش رژیم غاصب صهیونیستی در متشنج کردن اوضاع خاورمیانه افزود: رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکا به فلسطین اشغالی و غزه حمله کرده، لذا نقش این رژیم جعلی در بحرانی کردن منطقه با کمک هم پیمانانش کاملا” آشکار است.

علیرضایی در ادامه با اشاره به آسیب پذیری رژیم صهیونیستی افزود:رژیم صهیونیستی در جنگ‌های ۲۲ و ۳۳ روزه نشان داد که تا چه اندازه آسیب پذیر بوده، لذا این رژیم با تهاجم به غزه بیش از پیش منفورتر و شکننده تر شده است.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: نیروهای مقاومت غزه با پایداری در برابر تهاجم بی‌شرمانه رژیم اشغالگر قدس نخواهند گذاشت این رژیم غاصب به هدف شوم خود در منطقه دست یابد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.