مجامع بین‌المللی چشم خود را بر جنایات رژیم صهیونیستی بستند

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: تأثیر و نفوذ لابی صهیونیستی بر مجامع بین‌المللی به حدی است که باعث شده آن‌ها چشم خود را بر روی جنایات رژیم صهیونیستی بسته و تنها بر سکوت اکتفا می کنند.

حسین کنعانی مقدم در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی همواره به دنبال یهودی‌سازی بوده و دست به تخریب آثار اسلامی از جمله بیت‌المقدس در منطقه زده است، گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی با اقدام شنیع خود دست به حمله و نابودی مسجدالاقصی زده و خواستار برپایی هیکل سلیمان به جای آن است.

وی با تأکید بر اینکه رژیم غاصب صهیونیستی به دنبال آتش‌افروزی و جنگ میان ادیان و مذاهب گوناگون است، افزود: این رژیم به دنبال محو و نابودی بیت‌المقدس به عنوان قبله‌ی اول مسلمین بوده و برپایی نظامی مطابق با اهداف شوم و خصمانه‌ی یهودیان را پیگیری می‌کند.

این کارشناس سیاست خارجی خاطر نشان کرد: قطعنامه‌های صادر شده از سوی سازمان ملل متحد گواه بر جلوگیری از یهودی‌سازی و ساخت شهرک‌سازی در سرزمین‌های اشغالی است اما تأثیر و نفوذ لابی صهیونیستی بر مجامع بین‌المللی به حدی است که باعث شده آن‌ها چشم خود را بر روی جنایات رژیم صهیونیستی بسته و تنها بر سکوت اکتفا می کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.