عملیات ایوب پرستیژ کاذب رژیم صهیونیستی را در سطح بین‌المللی شکست

یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: اجرای عملیات ایوب توسط حزب الله تمام معادلات رژیم صهیونیستی را به هم ریخته و پرستیژ کاذب آن را در سطح بین‌المللی شکست.

امیر موسوی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات سید حسن نصرالله و قبول مسئولیت پهپاد سرنگون شده در حریم هوایی رژیم صهیونیستی گفت: این عملیات که با نام ایوب انجام شده نشان‌دهنده آمادگی حزب الله برای باز پس‌گیری مناطق تحت اشغال رژیم غاصب صهیونیستی است که تمام معادلات اسرائیل را برهم زده و آن‌ها را به یک کمای سیاسی نظامی فرو برده است.

وی تصریح کرد: این اقدام حزب الله  نشان از وجود پایگاه‌های راداری و نظامی بسیار پیشرفته در حزب الله داشته و بار دیگر ضعف رژیم جعلی صهیونیستی را به تصویر کشیده و باعث جنگ روانی سنگینی در میان شهرک نشینان شده و ناامیدی نتانیاهو برای ادامه‌ی حیات سیاسی‌اش شده تا حدی که انتخابات حریف رژیم غاصب به شکل بی‌سابقه‌ای زودهنگام برگزار می‌شود.

موسوی در ادامه با اشاره به اعلام حزب الله بر ایرانی بودن قطعات پهپاد گفت: جمهوری اسلامی ایران از این طریق دو پیام را به  رژیم صهیونیستی یادآور شد؛ از یک طرف ناتوانی این رژیم در برابر جبهه مقاومت را آشکار ساخت و از طرف دیگر تکنولوژی پیشرفته‌ی ایران در صنعت نظامی و دفاعی را به اثبات رساند.

این کارشناس مسائل خاورمیانه در پایان گفت: عملیات ایوب آبروی این رژیم منحوس را در بین افکار عمومی جهانی و حتی شهرک نشینان صهیونیستی برده و ابتکار عمل را از این رژیم گرفته است و حزب الله هر لحظه که تهدیدی جدی از سوی این رژیم احساس کند بدون هیچ درنگی وارد میدان عمل شده و رژیم صهیونیستی را به نابودی خواهد کشاند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.