زنده ماندن نام دفاع مقدس نیازی اجتناب ناپذیر است

به گزارش روز چهارشنبه اداره کل روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امروز در رأس هیأتی از موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت بازدید کرد.

معاون قوه قضاییه در این بازدید تلاش های انجام شده را در این مجموعه را ارزشمند و ماندگار توصیف کرد و گفت: با نگاه همه جانبه و ظریفی که به ابعاد گوناگون دفاع مقدس در این مجموعه شده است، می توان از این کار به عنوان دایره المعارف دفاع مقدس نام برد.

‘احمد تویسرکانی’ یادآور شد: طرح احداث این مجموعه ارزشمند و سرمایه گذاری عظیمی که برای پاسداشت ارزشهای دفاع مقدس شده است، بی شک باید مورد بهره برداری همه جانبه عمومی و تخصصی قرار گیرد و نهایت استفاده از آن بعمل آید.

معاون قوه قضائیه گفت: استفاده از شیوه های نوین هنری و نرم افزاری در این مجموعه به منظور ایجاد شناخت و ارتباط سریع بازدیدکنندگان با ابعاد دفاع مقدس، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بی شک مورد استقبال جوانان و نسلهای بعد قرار خواهد گرفت.

در این دیدار مقرر شد؛ زمینه های همکاری مشترک موزه و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ابعاد مختلف احصاء و در قالب تفاهم نامه ای در آینده نزدیک برای تحقق اهداف ترسیمی، اقدام شود.

اجتمام** ۱۳۷۹**۱۵۸۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۱۱۲۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.