زنده ماندن پسر۲ساله در یک اتفاق عجیب +عکس

اردیبهشت ۱۴۰۳

روزانه حوادث عجیبی در تمام دنیا رخ می دهد که می توانند به سوژه های داغ سال هم تبدیل شوند. این حوادث عجیب از مراسمی جالب و خطرناک تا زنده ماندن در شرایط سخت می باشند و هر کدام داستانی برای خود دارند.

به گزارش گروه خواندنی های ممتاز نیوز، زنده ماندن در سوانح خطرناکی مانند تصادف های وحشتناک از جمله مواردی است که در دنیا ممکن است رخ دهد. تا به حال انسان های بسیاری بوده اند که در شرایط بسیار عجیبی از مرگبارترین سوانح جان سالم بدر برده اند و زندگی خود را کاملا عادی ادامه می دهند.

“ونگ جیرانگ” پسر بچه دوساله ای است که چند روز پیش از اتفاق ای خونین و مرگبار به طور عجیبی جان سالم به در برد. این پسر بچه در حال دویدن در خانه بود که ناگهان زمین خورده و یک قیچی وارد جمجمه اش می گردد.

این قیچی که روی میز بوده است بر اثر خوردن بچه به میز از روی آن افتاده و از بالای چشم چپ “ونگ” وارد سرش شد. این پسر بچه پس از وقوع اتفاق به سرعت به بیمارستان منتقل شده و تحت عمل جراحی سختی قرار گرفت ولی در نهایت توانست زنده بماند.

پزشکان اعلام کرده اند که اگر این قیچی سانتی متری بالاتر یا وارد چشمش می شد بدون شک او جانش را از دست می داد. پزشکان ابتدا ترس برای خارج کردن این قیچی داشتند زیرا ممکن بود مشکلات بیشتری برای او به وجود آید ولی در نهایت عمل کاملا موفقیت آمیز بود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مجید:

    والا از کار خدا نمیشه سردر اورد البته یکم هم شانس باید چاشنیش کرد این ادم با این شانسش فکر کنم یه کاره یا شایدم خیلی پودار بشه…؟!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.