زنگارهاراباسیب زمینی پاک کنید

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

مواد شوینده شیمیایی ضررهای بسیار زیادی برای بدن انسان دارد از همین رو بهتر است بیشتر از مواد طبیعی استفاده کنیم تا کمتر به بدنمان آسیب برسد . سیب زمینی یکی از موادی است که می توان از آن برای تمیز کاری های منزل استفاده کرد. در ادامه به برخی از موارد استفاده آن اشاره می کنیم .
تمیز کردن کفش ها : یکی از استفاده های اصلی از سیب زمینی در تمیز کردن کفش ها است. این ماده می تواند کفش های شما را بسیار براق کند و همچنین می تواند اسیب های کوچکی که به کفشتان وارد شده است را نیز تا حدودی محو کند .
نقره ها را تمیز کنید : نقره از جمله موادی است که از آن برای تولید وسایل تزیینی استفاده می شود اما نکته اصلی تمیز کردن این وسایل است که خیلی سریع هم کثیف می شوند. سیب زمینی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد تا بهترین نتیجه را در تمیز کردن این وسایل بگیرید .
شیشه ها را تمیز کنید : اگر بر روی شیشه های منزلتان لکه هایی وجود دارد که به راحتی پاک نمی شوند، سیب زمینی می تواند به کمک شما آید. قدرت پاک کنندگی این ماده به گونه است که می تواند شیشه را برای شما ناپدید کند .
زنگارها را از بین ببرید : زنگ زدگی یکی از مشکلاتی است که در وسایل فلزی به وجود می آید اما لازم نیست تا این گونه وسایل را دور بریزید. شما می توانید از سیب زمینی برای پاک کردن این وسایل استفاده کنید. برای پاک کردن این زنگارها از روش زیر عمل کنید .
یک سیب زمینی را نصف کنید و یکی از طرف های آن را در نمک فرو ببرید و مطمئن شوید که کاملا آغشته شده است. این قسمت اغشته به نمک را روی بخش زنگ زده بکشید و این کار را آن قدر تکرار کنید تا تمام زنگ ها از بین برود. پس از آن شما می توانید به راحتی از این وسیله برای بار دوم استفاده کنید .

روزنامه کیهان

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر سه شنبه ۲۴ مرداد   مشاهده : ۱۳   | بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – هنر در خانه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.