زن تاجیکی مرد ایرانی را به قتل رساند

۱۱م آذر ،

ممتازنیوز: یک زن در تاجیکستان در اقدامی خونین مرد ایرانی را مورد حمله قرار داد و وی را به قتل رساند. 

به گزارش ایران این زن جوان در بازداشت است اما پلیس دوشنبه – پایتخت تاجیکستان – هنوز درخصوص انگیزه وقوع این جنایت اعلام نظری نکرده است. 

«سپهدار محمدرضایی» کنسول سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان با تأیید خبر قتل یک ایرانی به‌نام «محمد حسن میرزایی» در شهر دوشنبه، سبب قتل را نامشخص دانست. 

«سپهدار محمدرضایی» کنسول سفارت ایران در تاجیکستان با تأیید خبر قتل این ایرانی گفت، بنابر پیگیری‌های سفارت و اظهارات فرزند قربانی، این اتفاق در نیمه شب تاسوعا و در نزدیکی خانه وی در یکی از محله‌های شهر دوشنبه روی داده است. 

کنسول سفارت ایران ادامه داد، متهم به قتل، زنی جوان بوده که اکنون در بازداشت پلیس دوشنبه است. 

محمدرضایی تأکید کرد، انگیزه این زن برای کشتن قربانی مشخص نیست و پیگیری‌های سفارت در این رابطه ادامه دارد. 

مقام سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این سؤال که چرا بعد از گذشت ۲۰ ساعت از قتل، پسر «محمد حسن میرزایی»، به سفارت مراجعه کرده است، افزود: بستگان این مرد ایرانی همه راه‌ها را برای انتقال جنازه به ایران رفته بودند و چون به آنان گفته بودند بایستی از طریق سفارت اقدام کنید، آنان به سفارت مراجعه کردند. 

وی تأکید کرد، ورود سفارت به این موضوع در حالی صورت گرفت که بستگان این مرد ایرانی چندان موافق آن نبودند. 

محمد رضایی در پایان تأکید کرد، بنابر شناخت فضای تاجیکستان و تجارب کار در این کشور، به هیچ عنوان موضوع ایرانی بودن وی، دلیلی برای قتل وی نبوده است و موضوع به اختلافات این زن با مرد ایرانی مربوط می‌شود. 


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.