کنسرت گروه موسیقی “دیدار” با صدای علیرضا قربانی برگزار می شود

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

کنسرت گروه موسیقی “دیدار” به سرپرستی علی قمصری و خوانندگی علیرضا قربانی ۱۹ و ۲۰ آبان ماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارشممتازنیوز، علی قمصری، آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی دیدار در میان جمعی از خبرنگاران گفت: کنسرت گروه موسیقی دیدار ۱۹ و ۲۰ آبان ماه در دو سانس در سالن نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.
وی ادامه داد: تأکید گروه دیدار در این کنسرت بر روی موسیقی دستگاهی و کاملاً غیر سنتی و ایرانی است و سعی زیادی شده است تا مفاهیم موسیقی ایرانی را بدون بازنمایی اجرا کنیم.
علی قمصری، تصریح کرد: کنسرت در دو بخش به اجرا درمی آید که بخش اول از لحاظ سازبندی و ساختار بسیار خلوت تر از بخش دوم است و از طرفی در این دو بخش از المان های هنر بداهه یکی از نمادهای موسیقی ایرانی است، ‌استفاده شده است و همچنین سازبندی در بخش اول کاملاً ایرانی است.
وی خاطرنشان کرد: در بخش اول از موسیقی قدیم و سنتی ایرانی با نگاهی متفاوت استفاده شده است و تصنیف های ساخته شده الهام گرفته شده از فروم ساز و‌ آواز است که در موسیقی سنتی به کار می رود.
سرپرست گروه موسیقی دیدار بیان کرد:‌ در بخش اول کنسرت پویا سورایی “سنتور”، سامان صمیمی “کمانچه”، مصباح قمصری “بم کمان”، زکریا یوسفی “سازهای کوبه ای” به عنوان نوازنده گروه را همراهی می کند.
وی همچنین ادامه داد:‌ در بخش دوم علاوه بر این افرادی که ذکر شد علی جعفری و نیلوفر محبی “ویلون” مهرزاد اعظمی کیا “آلتو” آتنا اشتیاقی “ویلون سل” به عنوان نوازنده صدای سازهای خود را به گوش خواهند رساند.
گفتنی است، گروه موسیقی دیدار ۱۶ و ۱۷ آبان ماه در اصفهان کنسترتی را اجرا خواهند کرد./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.