علیرضا قربانی “هم آواز پرستوهای آه” می‌شود

۱۱م آذر ،

علیرضا قربانی خواننده موسیقی اصیل کشورمان، جدیدترین آلبوم خود را با عنوان “هم آواز پرستوهای آه” دی ماه روانه بازار موسیقی می‌کند.

علیرضا قربانی خواننده موسیقی اصیل کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: آلبوم موسیقی “هم آواز پرستوهای آه” اواخر دی ماه منتشر می‌شود.

وی با اشاره به عواملی که در تهیه این اثر همکاری داشته‌اند، اظهار داشت: مجموعه اشعار این آلبوم، از اشعار مهدی اخوان‌ثالث انتخاب شده و آهنگسازی قطعه‌ها نیز بر عهده سیاوش ولی‌پور بوده است.

قربانی در ادامه تصیح کرد: کار کردن روی این آلبوم به جهت نحوه‌ی اشعار خاص اخوان‌ثالث، تا حدی مشکل بود.

* اولین آلبوم سیاوش ولی‌پور

وی با اشاره به اینکه آهنگساز این آلبوم،‌ اولین کار خود را در “هم آواز پرستوهای آه” ارائه می‌دهد، تصریح کرد: سیاوش ولی‌پور، به عنوان آهنگساز آلبوم “هم آواز پرستوهای آه” اولین کار خود را در این اثر ارائه می‌دهد، اما می‌توان گفت کیفیت، اندیشه و تفکر موجود در این آلبوم، به حدی تامل برانگیز بود که مرا به سوی خود جذب کرد.

وی ادامه داد: “هم آواز پرستوهای آه” به میزانی مرا جذب کرد که حتی بخشی از آن را بدون اینکه گوش‌ دهم، برای خواندن قبول کردم.

قربانی با اشاره به تعداد قطعه‌های موجود در این آلبوم، تبیین کرد: این آلبوم از ۱۰ قطعه موسیقی برخوردار است که از این تعداد، ۶ قطعه با کلام و شامل تصنیف‌های مختلف است و ۴ قطعه دیگر نیز بدون کلام است.

گفتنی است، آلبوم “هم آواز پرستوهای آه” به خوانندگی علیرضا قربانی و آهنگسازی سیاوش ولی‌پور، اواخر دی ماه روانه بازار موسیقی کشورمان می‌شود./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.