زن خوشتیپ سارق خانه‌های ویلایی تهران +عکس

۱۳خردادماه،

زن خوشتیبی که با زیر نظر گرفتن خانه‌های ویلیایی در موقیعتی مناسب با تخریب قفل درب‌ها وارد خانه شده و اموال منزل را به سرقت می‌برد، توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛  شب قبل یکی از تیم های عملیاتی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده خیابان “استاد حسن بنا” بود که به رفتارهای یک زن که مقابل منزلی ولیلایی در این محدوده در حال پرسه زنی بیهوده بود، مشکوک شده و برای بررسی موضوع وی را تحت نظر قرار دادند.

دقایقی بعد این زن مشکوک پس از چندین بار که زنگ منزل مذکور را فشرد و مطمئن شد کسی در منزل نیست با وسیله ای آهنی که همراه داشت قفل منزل را تخریب کرده و وارد خانه شد.

با انجام این کار، ماموران برای دستگیری این زن سارق وارد عمل شدند و بلافاصله وی را که قصد ورود به منزل داشت بازداشت کردند و این درست زمانی بود که این زن با تردید و تعجب از دستگیری خود سعی داشت با ارایه سخنانی واهی ماموران پلیس را مجاب کند که اینجا منزل خودش است و چون کلید ندارد به این روش وارد شده است.

ماموران که با ادله این زن مجاب نشده بودند از وی در محل بازجویی کردند که چند وسیله مختص سرقت و تخریب توپی های قفل منازل از وی کشف شد و در ادامه مشخص شد این زن با یک خودرو در محل حاضر شده است و در حال حاضر خودروی وی چند متر آنسو تر متوقف شده است.

با بازرسی از داخل خودروی متهم تعدادی اموال مسروقه از قبیل یک دستگاه مانیتور، ۵ عدد ساعت مچی، یک دستگاه لب تاب، یک دستگاه دوربین عکاسی و یک دستگاه دوربین فیلمبرداری کشف شد که در بررسی های انجام شده این متهم به مسروقه بودن آنها اعتراف کرده و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد.
با هماهنگی های انجام شده از سوی ماموران مالک ساختمان مذکور شناسایی شده و به کلانتری دعوت شد و متعاقبا از سارق شکایت کرده و متهم در بازجویی های انجام شده خود را “ریحانه” معرفی کرده و به سرقت از منازل شهروندان با روش توپی زنی اعتراف کرد.

کلانتر ۱۰۲ پاسداران سرهنگ اقبال امانی با اعلام این خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت:” متهم پس از اعتراف به جرایم خود و اقرار به چندین فقره سرقت به این شیوه برای تحقیقات بیشتر به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. ضد سرقت:

    چند ساله که برای همه، از پلیس گرفته تا بانکها، صاحبان مشاغل و اماکنی که مورد هدف سارقین هستند و مردم عادی توضیح میدیم که آلارم، دزدگیر و دوربین مداربسته نه تنها به راحتی قابل از کار انداختن هستند بلکه هیچ کمکی در پیشگیری از ورود سارقین نمیکنند و همچنین هیچ درب یا قفلی به عنوان ضد سرقت وجود نداره و سارقین در نهایت قفل دربهای ورودی و حتی قفل گاوصندوقها را باز، رمزگشایی یا حداکثر تخریب میکنند ولی فقط عده کمی به گفته های ما فکر کردند و قفل دربهای ورودی و حتی قفل گاوصندوقها و خزانه هایشان را با قفل هوشمند و ضد سرقت مرد نگهبان ساخت مشترک آمریکا و کره جنوبی که تنها قفل ضد سرقت توسط شرکتهای بیمه در اروپا و آمریکا شناخته شده جایگزین کردند.

    جالبه که بدونید فروشندگان دربهای ضد سرقت در کمال بی انصافی و بی مسئولیتی، بدون توجه به اینکه مردم به گفته های آنها اعتماد میکنند و امنیت زن و بچه هاشون و اموال پر ارزشی که گاها ممکنه هرگز قابل بازگشت نباشند به دست دربها و قفلهای ضد سرقت مورد ادعای آنها میسپارند، با نشان دادن چندین زبانه قفلها و دربهای به اصطلاح ضد سرقت، خریداران را مطمئن میکنند که سارقین امکان تخریب این زبانه ها را نخواهند داشت ولی به خریداران که به آنها اعتماد کرده اند نمیگویند که تفاوت آنها به عنوان مالکین اماکنی که به درب و قفلهای مثلا ضد سرقت اطمینان نموده اند با سارقین در کنار زدن و باز کردن تمام آن زبانه های موجود در قفلها و دربهای به اصطلاح ضد سرقت به منظور ورود به اماکن فقط کلیدی است که مالکین در دست دارند و پیچ گوشتی، انبر قفلی، دیلم، یک سرنگ اسید و یا حداکثر یک دریل شارژی بی صدای کوچکی که سارقین در تخریب قفل دربهای ورودی به کار میبرند و این یعنی هرگاه مغزی قفل چرخید زبانه های قفل به کنار رفته و درب باز میشود، پس تفاوتی نخواهد کرد که مغزی قفل با کلید خود قفل چرخیده باشد یا با پیچ گوشتی، انبر قفلی، دیلم، یک سرنگ اسید و یا حداکثر یک دریل شارژی بی صدا چرا که اگر فقط به همین خبر سرقت منتشر شده توسط یک زن توجه کنید متوجه میشوید که وقتی خانمی با جثه و قدرت زنانه میتواند از طریق تخریب قفل یا همان توپی زنی قفلی را باز کند پس دیگر تفاوتی نخواهد کرد که آن درب یا قفل تماما از فولاد ساخته شده باشد یا مثلا همان درب ضد سرقت چند زبانه با مکانیسم قفل آنچنانی باشد چون قفل درب با تخریب یا به عبارتی توپی زنی در طی چند ثانیه باز شده و زبانه های موجود در درب به هر تعداد که باشند کنار رفته و درب باز می گردد، پس حالا تصور کنید وقتی خانمی در طی چند ثانیه میتواند قفل دربی را تخریب کند، سارقین مرد با قدرت و جسارت بیشتر یا سارقینی که پلیس آنها را به عنوان فیوج میشناسد و فقط از طریق تخریب قفل وارد میشوند با قفل دربهای ورودی چوبی، آکاردئونی و حتی دربهای مثلا ضد سرقت شما چه خواهند کرد.

    secupro.ir
    zedeh.serghat@gmail.com

    • موسوی:

      این مطالبی که آقای ضد سرقت گفته درست مثل حرفایی هستش که مامورین اداره آگاهی به من گفتند. خونه من و باقی همسایه ها در چوبی داشت که یک در آکاردئونی خیلی قوی هم جلوش گذاشته بودیم ولی سال پیش در حالی که ما همه خونه بودیم دزد اومد هر دو تا جا فقلی در آکاردئونی طبقه پائینی را شکست و کلی ازشون برد واسه همین من که دیدم دزدا در آکاردئونی را هم باز کردند با کلی بنایی و بدبختی در چوبی خونه رو با در ضد سرقت که از همه طرف زبانه های فولادی داشت عوض کردم ولی هفته پِش دزد اومد اینجا و هم آکاردئونی را باز کرد هم در ضد سرقت را که وقتی رفتم اداره آگاهی همین حرفایی که آقای ضد سرقت گفته گفتند. حالا با اینها تماس میگیرم. لطف کردید که مشخصات آقای ضد سرقت را اینجا گذاشتید. متشکرم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.