زهرا دهقان هم از تیم ملی کناره‌گیری کرد/ فدراسیون که عوض شود برمی‌گردم

به گزارش خبرآنلاین؛ زهرا دهقان کماندار ایرانی که بدون مربی در المپیک شرکت کرد و از این مسابقات حذف شد، می‌گوید: «در المپیک، من و میلاد وزیری تنها بودیم. تنها به ورزشگاه می‌رفتیم و برمی‌گشتیم. شانس آوردیم که مسابقاتمان در یک روز نبود و می‌توانستیم همدیگر را کوچ کنیم. امروز هم به جای مربی، من پشت وزیری ایستاده بودم.»

دهقان ادامه می‌دهد: «با این شرایط دیگر در تیم ملی نمی‌مانم. انفرادی تمرین می‌کنم تا وقتی سیستم و فدراسیون عوض شود. اگر فدراسیون عوض شد من دوباره برمی‌گردم.»

او در پاسخ به این سوال که چرا نتوانسته در المپیک نتیجه خوبی بگیرد می‌گوید: «در دور مقدماتی مشکل من فنی بود. باید بهتر نتیجه می‌گرفتم. در مسابقات، تیر که می‌زدم، باید مربی به من می‌گفت چه کار کنم که مشکل حل شود اما من مربی نداشتم. مربیان کره‌ای هنوز اینجا بودند و می‌آمدند بیرون استادیوم. قبل از این‌که ما بیاییم داخل، کمان‌هایمان را تنظیم می‌کردند اما اجازه ورود به ورزشگاه را نداشتند و نمی‌توانستند داخل ورزشگاه به ما کمک کنند.»

دهقان در مورد حاشیه‌هایی که پیش از شروع المپیک برای او و میلاد وزیری پیش آمده بود هم می‌گوید: «ما گفتیم مربیانمان تا بعد از المپیک عوض نشوند چون مدت‌ها زیر نظر آن‌ها کار کرده بودیم. ولی وقتی مربیان را عوض کردند همه چیز به هم ریخت. حتی اگر بهترین مربی را هم می‌آوردند کاری نمی‌توانست بکند چون مربیان قبلی می‌دانستند شرایط ما چطوری است و تا چه حدی پیش رفته‌ایم. مسئولین باید اجازه می‌دادند المپیک تمام می‌شد بعد کادر تیم ملی را عوض می‌کردند. الان هم همین که مربیان تا پشت در ورزشگاه می‌آمدند خیلی کمک می‌کرد ولی کاش می‌توانستند پشت سرمان هم بایستند و بیشتر به ما کمک کنند.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.