زود است به لیگ ایران برگردم

جام جم آنلاین: جواد نکونام پس از نخستین تمرین خود با تیم ملی گفت: با وجود این که از ایران پیشنهاد دارم، اما هنوز زود است که به ایران بازگردم.

هافبک تیم فوتبال اوساسونا که امروز نخستین تمرینش را در کنار سایر ملی‌پوشان برگزار کرد، درباره این اردو و دو دیدار پیش روی تیم ملی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی برزیل، اظهار داشت: خوشبختانه اردوی خوبی است.
بازیکنان برای بازی با ازبکستان و قطر انگیزه‌های زیادی دارند. با وجود این که بازی با ازبکستان در خانه این تیم است، اما ما برای هر سه امتیاز به زمین می رویم و به طور کلی به دنبال پیروزی در هر دو بازی هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که فصل بعد به چه تیمی خواهید رفت؟ گفت: با وجود این که از ایران پیشنهاد دارم، اما هنوز زود است که به ایران بازگردم و هنوز تیمم برای فصل آینده مشخص نیست.

نکونام درباره افت بارسلونا در این فصل هم گفت: در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیفتد. اگر در بازی بارسلونا و چلسی دقت کنیم، متوجه می شویم که چلسی فقط ۱۸ درصد مالکیت توپ را داشت. با این وجود بارسلونا نتوانست این تیم را شکست دهد و به فینال صعود کند. فکر می‌کنم تیم‌هایی که جلوی بارسلونا بازی می‌کنند به دنبال این نیستند که با بازی خوب به نتیجه‌ برسند، بلکه می‌‌خواهند بسته بازی کنند و راه گلزنی بارسلونا را ببندند. به هر حال در بازی برگشت بارسلونا تلاش زیادی کرد، اما به نتیجه‌ دلخواه خود نرسید. به هر حال این طبیعت فوتبال است. (ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.