امیرحسینی: خداحافظی ام برگشتی ندارد

۱۴ام بهمن ،

امیرحسینی، کاپیتان تیم والیبال پیکان گفت: با توجه به آن که از تیم ملی والیبال خداحافظی کرده‌ام در صورت دعوت مجدد فکر نمی‌کنم که به تیم ملی برگردم.

امیرحسینی، کاپیتان تیم والیبال پیکان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ولاسکو یکی از مربیان خوب و صاحب نام والیبال در سطح جهان محسوب می‌شود وی کارش را به خوبی می‌داند.

وی تصریح کرد: به نظر من ولاسکو نه تنها از نظر فنی دارای دانش بسیار بالایی است بلکه وی از علم روان شناسی هم اطلاعات زیادی می‌داند و در طول مدت ۲ سال حضورش در ایران به خوبی بازیکنان ایرانی را شناخته و به خلق و خوی آنها آشناست.

وی گفت: من سال قبل پس از پایان مسابقات جهانی ژاپن از تیم ملی خداحافظی کرده‌ام و فکر نمی‌کنم که دوباره برگردم، امیدوارم تیم ملی ایران در مسابقات لیگ جهانی بتواند حضوری موفق و درخشان را تجربه کند.

وی در خصوص دلایل خداحافظی خود از تیم ملی والیبال گفت: به دلیل بالا رفتن سن تصمیم گرفتم که در عرصه باشگاهی به کار حرفه‌ای خود در رشته والیبال ادامه دهم.

وی تصریح کرد: در اکثر کشورهای دنیا والیبالیست‌ها به خصوص در پست پاسور حتی تا ۴۰ سالگی هم در تیم های ملی خود حضور موفق و قابل قبولی دارند اما در ایران وضعیت به گونه‌ای است که وقتی سن یک بازیکن از ۳۰ سال عبور می‌کند نگاهها به وی متفاوت‌تر می شود به گونه ای که اکثر بازیکنان دارای این ویژگی اقدام به خداحافظی کردن از این تیم ملی می‌کنند.

وی در خصوص سطح کیفی لیگ برتر امسال گفت: رقابتهای باشگاهی امسال یکی از حساسترین بازیهای تاریخ والیبال کشور محسوب می‌شود به طوری که برای رسیدن به نتیجه برد نباید از هیچ تلاش و کوششی دریغ کرد. حتی تیم های قعر جدولی همه زنگ خطری بزرگ محسوب می‌شوند و نباید از آن‌ها غافل شد./با


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.