زورگیری شبانه در غرب پایتخت/ پایان فرار پسران مشکی پوش

فروردین ۱۴۰۳

پسران تبهکاری که با لباس مشکی و خودرو مشکی در تاریکی شب از زنان و مردان غرب تهران زورگیری می‌کردند، توسط پلیس تهران دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ تعدای از اهالی غرب تهران به ویژه جنت آباد به کلانتری ۱۳۸ مراجعه کرده و از زورگیری پسران مشکی پوش خبر دادند.
 
این پسران که با یک دستگاه خودروی مشکی رنگ ال ۹۰ و با ضرب و شتم و تهدید چاقو از شهروندان و اهالی غرب تهران اقدام به زورگیری می‌کردند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.
 
ماموران تجسس پس از چندین روز فعالیت و گشت زنی هدفمند موفق شدند یک دستگاه خودروی مشکی رنگ ال ۹ را با شیشه‌های دودی در سطح محدوده استحفاظی شناسایی کنند.
 
سرنشینان ال ۹۰ به محض ملاحظه خودرو پلیس بر سرعت خود افزوده و اقدام به فرار کردند، دیری نگذشت که پلیس تهران با یک عملیات ضربتی خودرو را توقیف و سه سرنشین آن را که همگی اشخاص جوان و سابقه‌دار بودند دستگیر و به مقرانتقال دادند.
 
رئیس کلانتری ۱۳۸ سرهنگ حسینی فر دربارهٔ این خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتری توسط تعدادی از شکات شناسایی و سپس لب به اعتراف گشوده و به ده‌ها مورد زورگیری با تهدید سلاح سرد اعتراف کردند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.