زیبایی این خانم سیاه پوست دردسر ساز شد! +عکس

گردآوری توسط گروه خبرها ممتازنیوز

اکثر خانمها با بالا رفتن سن خود نگران چین و چروک، موهای خاکستری، سلولیت و شل شدن عضلات …

 اکثر خانمها با بالا رفتن سن خود نگران چین و چروک، موهای خاکستری، سلولیت و شل شدن عضلات می باشند. اما خانم “آن بولتون” ۴۷ ساله هیچ نشانه ای از بالا رفتن سن ندارد و همین مسئله در زندگی شخصی اش سبب به وجود آمدن مشکلات فراوانی شده است به طوریکه او آرزو میکند مسن تر از آنچه اکنون هست باشد.

او که دارای ۴ فرزند است میگوید اغلب با دختران جوان اشتباه گرفته میشود و تصمیم دارد با استفاده از عمل جراحی چهره اش را به سن واقعی اش نزدیکتر کند.
او میگوید این زیبایی و جوان ماندن سبب برهم خوردن ازدواجش شد و همچنین طی اتفاق مشابه او دو بار دچار شکست عشقی شد و حتی دوستانش نیز به این سبب که جوان ماندن او برای شوهران آنها جذاب به نظر میرسید او را ترک کرده اند . پسر بزرگش به این سبب که همیشه مادرش با دوست دختر او اشتباه گرفته میشد و مجبور بود برای همه توضیح دهد تصمیم گرفت دیگر با او جایی نرود و همین امر سبب تنهایی بیش از اندازه خانم بولتون شده است.
او توضیح میدهد همسر اولش به سبب اینکه او جوان مانده و زیبا به نظر می رسد توجه مردان جوان را به خود جلب میکرد بعد از ۱۵ سال زندگی مشترک از او جدا شد ، بعد از او وی دوبار به سبب مشابهی در رابطه عشقی اش دچار شکست شد و اکنون از اینکه مجبور باشد برای همه عمر تنها بماند نگران است.
او میگوید اگرچه این شرایط برای بسیاری از زنان چیزی شبیه رویا و آرزوست اما من از آن خسته شده ام و امیدوارم بتوانم روزی به زندگی عادی بازگردم . من نگران تنها ماندن در آینده هستم و امیدوارم عمل جراحی بتواند به من کمک کند تا چهره ای متناسب با سنم داشته باشم.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.