زیبا بودن سه توریست در عربستان کار دست آنها داد

۰۶اردیبهشت،

ممتازنیوز: شاید تصور این امر سخت باشد اما زیبا بودن سه توریست اماراتی در عربستان کار دست آنها داد و مقامات امنیتی عربستان این سه مرد «زیبارو» را از این کشور اخراج کردند.

به گزارش روزنامه ایلاف عربستان، سه مرد اماراتی که برای شرکت در مراسم سنتی مردمان عرب به ریاض سفر کرده بودند، از این کشور اخراج شدند. این سه مرد که در چادر صحرایی خود بسر می‌بردند، ناگهان با حمله نیروهای پلیس عربستان مواجه شدند و در ادامه آنها را از مراسم خارج کردند.

مسئولان امنیتی عربستان دربارهٔ این اقدام خود عنوان کرده‌اند که زیبایی و خوش‌تیپی بیش از اندازه این سه فرد سبب شد تا آنها از این مراسم اخراج شوند. آنها همچنین اظهار کردند که زیبایی این مردان می‌توانست سبب اغوای زنان حاضر در مراسم شود و از این رو دست به این اقدام زده‌اند.

یکی از مسئولان برگزاری این مراسم نیز در گفتگو با این روزنامه عنوان کرده است: این سه مرد به سبب زیبایی بیش از اندازه مخل این مراسم شناخته شدند. این احتمال وجود داشت که زنان بازدید کننده به دام این اشخاص بیفتند.

جشنواره جنادریوا، یکی از مهم‌ترین اتفاقهای فرهنگی در عربستان سعودی محسوب می‌شود و در این مراسم مردم با شرکت در این مراسم با سبک و سیاق زندگی اعراب در قبل آشنا می‌شوند. مراسم شمشیر بازی، زندگی در چادر، رقص شمشیر و… از برنامه‌های مهم این جشنواره می باشند.

بازتاب زندگی


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.