زیگساری: طلای آسیا برای من خواهد بود

به گزارش ایرنا، ‘حامد زیگساری’ روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا خاطرنشان کرد: شرایط آمادگی خوبی دارم و نسبت به روزهای ابتدایی حضورم در اردو، تغییرات زیادی را در خودم احساس می کنم.

وی ادامه داد: خوشبختانه مصدومیتی ندارم و امیدوارم در این هفته نیز مشکلی به وجود نیاید تا با قدرت عازم مسابقات آسیایی ازبکستان شوم.

زیگساری اظهار داشت: از فروردین ماه امسال در اردوهای آماده سازی هستم و برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی، چهار مرحله رقابت انتخابی برگزار کردم.

وی در پاسخ به این سوال که چندمین حضور خود در مسابقات آسیایی را تجربه می کند، عنوان کرد: سال گذشته در قسمت

تیمی حضور داشته و به مدال طلا رسیدم اما یک بار هم در قسمت انفرادی عضو تیم ملی کاراته بوده که به مدال نرسیدم

و امسال به دنبال جبران این ناکامی هستم.

زیگساری که مدال نقره قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد، گفت: انتظارات از من بسیار زیاد است و امیدوارم بهترین عملکرد را از خود بر جای گذاشته و به مدال طلا برسم. البته سطح مسابقات کاراته قهرمانی آسیا بسیار بالاست و تمامی تیم ها با قدرت وارد تاتامی می شوند.

وی در مورد رقیبان خود در این مسابقه ها گفت: کاراته کاهای ژاپن، مالزی و قزاقستان، حریفان اصلی ام هستند ولی دیگر نمی توان در قاره آسیا فقط چند تیم خاص را مدعی دانست چرا که همه در حال سرمایه گذاری و پیشرفت هستند.

ملی پوش وزن منهای ۶۷ کیلوگرم ایران در پاسخ به این سوال که آیا تیم ایران توانایی رسیدن به عنوان قهرمانی آسیا را دارد،

گفت: ما تیم جوانی داریم که تلاش خواهد کرد افتخارات گذشته را تکرار کند و رسیدن به سکوی نخست قاره کهن برای تیم ایران دور از دسترس نیست.

وی در خصوص مسابقات جهانی کاراته در فرانسه نیز عنوان کرد: مسابقات آسیایی و جهانی را نمی توان با هم مقایسه کرد اما گمان می برم موفقیت در ازبکستان، پلی برای کسب نتایج مطلوب در جهانی فرانسه است.

زیگساری در خصوص انتقادهایی که از وی برای ارایه مبارزات محتاط می شود، گفت: بعضی وقت ها شرایط مسابقه این گونه است که با روش دفاعی می توان بهتر نتیجه گرفت.

وی ادامه داد: قبول دارم که نسبت به سال های ابتدایی حضورم در این رشته محتاط تر شده ام ولی برابر هر حریف با روش خاصی مبارزه می کنم تا به نتیجه دلخواه برسم.

مسابقات کاراته قهرمانی بزرگسالان آسیا در روزهای ۲۶ و ۲۷ تیر ماه در شهر تاشکند پایتخت ازبکستان برگزار می شود.

ورزشی. ** ۳۷۸۳ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۹۴۶۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.