ساختار باشگاههای فوتبال ایران حرفه ای نیست

       فریدون اصفهانیان، روز چهارشنبه در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باشگاه های فوتبال ایران هرچند حالت حرفه ای دارند ولی به لحاظ امکانات و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری درسطح مطلوب و مناسب نیستند.

وی اظهار داشت: با وجود این مبلغ قرارداد بازیکنان فوتبال ایران طبق شرایط حرفه ای منعقد می شود این در حالی است که آنها به لحاظ عملکرد در حد و اندازه یک بازیکن حرفه ای در میدان رقابت ها ظاهر نمی شوند.

اصفهانیان گفت: برای اینکه فوتبال ایران به جایگاه اصلی خود برسد باید بر روی پایه کار کرد تا بتوان با تربیت بازیکنان شاخص و توانمندتر و حضور در میدان رقابت ها حرف برای گفتن داشت.

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران افزود: مسولان باشگاه ها باید فرهنگ سازی لازم را برای برگزاری مسابقات فوتبال بدون تنش و حاشیه انجام دهند و از افرادی در کنار تیم ها استفاده کنند که در حد و اندازه آن مسابقه باشند.

اصفهانیان به اعمال جرایم در عرصه فوتبال اشاره کرد و گفت: جرایم در نظر گرفته شده به بازیکنان، باشگاه های فوتبال و حتی تماشاگران باید براساس شرایط روز تعیین شود و به همین جهت بازنگری در میزان جریمه ها لازم به نظر می رسد.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.