ساخت ˝دروازه بهشت˝ از نیمه گذشت

با بازی اکبر عبدی

۶۰ درصد از تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «دروازه بهشت» در منطقه حصار کرج انجام شد.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران ، مجموعه تلویزیونی «دروازه بهشت» به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده و تهیه‌کنندگی مسعود ردایی، ویژه‌ی رمضان سال ۹۲ در گروه فیلم و سریال شبکه تهران تهیه و تولید می‌شود.

این سریال در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای با محتوای طنز اجتماعی به نویسندگی عباس نعمتی تهیه و تولید می‌شود و هنرمندانی همچون اکبر عبدی، مجید مظفری، شهره لرستانی، لاله اسکندری، افشین هاشمی، زهیر یاری، مریم امیرجلالی، رامتین خداپناهی، سحر آربین و … در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

داستان «دروازه بهشت» دربارهٔ پسری به نام مسعود است که به عنوان یک خواستگار به خانه خانواده پزشکی می‌رود. این خواستگاری ساده بر اثر اتفاقاتی به اتفاق‌ای بزرگ تبدیل می‌شود.

حصار کرج، پزشکی قانونی، مترو و شمال ایران لوکیشن های این سریال می باشند اما تصویربرداری بخش اعظم لوکیشن های این مجموعه در حصار کرج انجام شده است.

ساخت تیتراژ ابتدایی و پایانی این مجموعه را مهدی مظلومی، تصویربرداری مجموعه را ناصر محمود کلایه و تدوین همزمان آن را بهزاد مصلح انجام می‌دهند.

یکی از نکات مهم این مجموعه حضور هنرمندان توانمندی است که برای اولین بار در کنار هم به ایفای نقش می پردازند که آثار متعددی را در سینما، تئاتر و تلویزیون کارگردانی کرده اند.

عوامل این سریال عبارتند از: کارگردان:مهدی صباغ زاده/ تهیه کننده :مسعود ردایی/ دستیار تهیه و مدیر تولید:تینا پاکروان/ نویسنده فیلمنامه: عباس نعمتی/ مدیر تصویربرداری: ناصر محمود کلایه/ صدابردار: جهانگیر میرشکاری و …

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سحر:

    وای من عاشق لاله اسکندری هستم مطمئنم سریال خیلی خوبی هست.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.