ساخت آثار با موضوع پرچم بیانگر قدرت ایران است

۲۱اردیبهشت،

سرپرست گروه آوای مهربانی:

سهیلا پورگرامی گفت: پرچم ریشه در فرهنگ هر کشور دارد و همه هنرمندان این موضوع را می‌دانند اما هیچ وقت نمی‌توانند با هزینه شخصی به ساخت قطعات موسیقایی در این زمینه بپردازند؛ در نتیجه دولت باید از هنرمندان پشتیبانی کند و به آنها سفارش کار دهد.

به گزارش هنرآنلاین، سهیلا پور گرامی، خواننده و سرپرست گروه آوای مهربانی در گفت و گو با روابط عمومی اولین جشنواره فرهنگی- هنری پرچم با اشاره به این‌که قطعات کمی در ارتباط با ایران و پرچم ساخته شده است افزود: تعداد این قطعات به انگشتان دست هم نمی‌رسد زیرا ساخت این قطعات نیازمند حمایت‌های دولتی است.

این خواننده در ادامه افزود: پرچم ریشه در فرهنگ ما دارد و همه هنرمندان این موضوع را می دانند اما هیچ وقت نمی توانند با هزینه شخصی این قطعات را بسازند پس این قطعات باید به صورت سفارشی ساخته شود و بهتر است دولت از هنرمندان که چند سالی است به سبب بی‌توجهی متولیان فرهنگی به موسیقی در خوابی عمیق فرورفته‌اند، پشتیبانی کند.

سرپرست گروه آوای مهربانی به ضرورت ساخت قطعه‌ای در ارتباط با پرچم اشاره کرد و افزود: به نظر من باید یک قطعه در ارتباط با پرچم ساخته و در تمامی کنسرت‌ها اجرا شود، این کار سبب می گردد تا وحدت و هماهنگی در دل همه به‌وجود آید و یادآور این باشد که همه ما ایرانی هستیم و به ایرانی بودنمان افتخار می کنیم.

پورگرامی در ادامه تاکید کرد: من به عنوان عضو کوچکی از جامعه هنری با تمام وجود مایل هستم که این قطعه را برای موسیقی بانوان بخوانم زیرا همه ما باید با ساخت و اجرای این قطعات، سربلندی و قدرت ایران را به گوش همه جهان برسانیم.

نخستین جشنواره پرچم که در سه رشته عکس، پوستر و نقاشی کودک و نوجوان به همت سازمان فرهنگی- هنری، مدیریت فرهنگی منطقه ۵ و فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا سوم خرداد همزمان با آزادی خرمشهر فرصت دار ند تا آثار خود را به نشانی تهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات، فرهنگسرای فروس، دبیرخانه جشنواره پرچم ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۴۴۰۳۱۱۶۰ تماس و یا به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی parcham-farhangsara.com مراجعه کنند.
 

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.