ساخت «روز خوب جان سخت» ریسکی بزرگ بود/ گذر عمر من در این فیلم ها کاملا مشهود است و این برایم هیجان انگیز است

به گزارش سینمانگار، به نقل از دیجیتال اسپای، “بروس ویلیس” اعلام کرد که ساخت پنجمین قسمت از سری فیلم های «جان سخت» با عنوان «روز خوب جان سخت» به واقع یک ریسک بزرگ بوده است.

“ویلیس” بازی در پنجمین قسمت این فیلم را تجربه کرد و در این قسمت کاراکتر او با نام “جان مک کلین” با پسرش هم تیم می شود تا یک توطئه تروریستی را خنثی کنند.

“ویلیس” در مصاحبه با هافینگتون پُست گفته است که دوست داشته در این فیلم بازی کند تا نشان دهد با وجود داشتن ۵۷ سال سن هنوز هم می تواند از پس فیلم های اکشن برآید.

او می گوید: “ریسک ساخت این فیلم بسیار بود، و برای من فکر میکنم این یک چالش شخصی است. زمان ساخت بین این فیلم ها زیاد است و من با این سن خب می دانید کمی سخت است. به خودم می گفتم چقدر می توانم سریع بدوم؟ یا چقدر خوب می توانم بجنگم؟ اما خب به هر حال این کارها برایم جالب و سرگرم کننده است”.

“ویلیس” در ادامه گفت: “اگر داستان فیلم را از اول تا به حال در نظر بگیریم، می بینیم که همش یک داستان است و گذر عمر من در این فیلم ها کاملا مشهود است، که خود این نیز برای من هیجان انگیز است”.

در قسمت پنجم این فیلم با نام «روز خوب جان سخت» در کنار “بروس ویلیس” بازیگرانی چون “جای کورتنی”، “کول هاسر”، “سباستین کوچ” و “یولیا سنیگیر” حضور دارند.

به گزارش سینمانگار، «روز خوب جان سخت» به کارگردانی “جان مور” از ۱۴ فوریه ۲۰۲۴ در سینماهای انگلستان و آمریکا به روی پرده خواهد رفت.
 


سینما نگار
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.