ساخت سریال اینترنتی جسارت زیادی می خواهد

۱۹م آذر ،

ساخت سریال با توجه به نبود تجربه در این زمینه جسارت زیادی می خواهد.

امیر عطرچی، (تهیه کننده اولین سریال اینترنتی _”نفوذ”) در خصوص چگونگی تولید این اثر در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران بیان کرد: سریال های اینترنتی چندین سال است که در جهان مرسوم بوده ولی در ایران برای اولین بار چنین سریالی ساخته شده است.
وی ادامه داد: در هر ساعت از شبانه روز می توان سریال اینترنتی را دنبال کرد و محدودیتی در تکرار آن وجود ندارد و این مسئله ما را ترقیب به ساخت سریال فضای مجازی کرد.
عطرچی افزود: تصویربرداری سریال اینترنتی “نفوذ” خیلی سریع انجام شد و سبب آن همبستگی و دلبستگی تمامی عوامل گروه بود که توانستیم با ریتم بالا کار را تولید کنیم.
تهیه کننده اولین سریال اینترنتی اظهار داشت: هنگام ساخت سریال نفوذ اتفاقات تلخ و شیرین زیادی رخ داد و نتیجه آن شکل گرفتن دوستی هایی بین عوامل گروه بود.
وی در خصوص انتخاب بازیگران نفوذ گفت: بازیگرانی را برای ایفای نقش انتخاب کردیم که چهره های موجه و بی حاشیه داشته باشند و به طوری که علاوه بر حرفه ای بودن در بازیگری در پشت دوربین نیز حرفه ای فعالیت کنند.

**ضعف “نفوذ” شناخت نداشتن نسبت به مخاطب اینترنتی است

عطرچی ادامه داد: با بازیگران زیادی برای اولین پروژه صحبت شد اما بعضی از آنها تمایل به ایفای نقش در این سریال را نداشتند و یا مشغول کار در پروژه ای دیگر بودند.
وی در خصوص نقاط ضعف این سریال تصریح کرد: شناخت نداشتن نسبت به مخاطب اینترنتی ضعف ما در ساخت سریال “نفوذ” بود و امیدوارم که در فصل بعدی این موضوع برطرف شود.
این تهیه کننده افزود: پیش تولید فصل دوم سریال اینترنتی “نفوذ ” چند ماه دیگر آغاز خواهد شد و ادامه داستان فصل اول خواهد بود و بازیگرانی جدید در کنار بازیگران اصلی به پروژه اضافه میشوند.
عطرچی بیان کرد: سریال اینترنتی “نفوذ” از نظر کیفی و محتوایی مورد تایید مسئولان تلویزیون قرار گرفته و طی رایزنی هایی که در حال انجام است به زودی نفوذ به صورت تله فیلم از تلویزیون پخش خواهد شد.
این تهیه کننده اظهار داشت: ساخت سریال اینترنتی جسارت زیادی می خواهد چرا که در ایران کسی آن را تجربه نکرده است خرسندم که با همکاری موسسه سینمایی بهاران فیلم توانستیم این سریال را بسازیم.

**نفوذ از نظر کیفی مورد تایید صدا و سیما قرارگرفته است

عطرچی در خصوص بازتاب این سریال افزود: بازتاب سریال اینترنتی “نفوذ” تعجب برانگیز بود با اینکه برای سریال تبلیغاتی صورت نگرفت و اسم آن فقط به عنوان خبر در سایت های خبری آورده شده بود، ولی تعداد زیادی این سریال را تماشا کرده بودند.
وی در ادامه گفت: سایت “نفوذ” با  تعداد زیاد بازدیدکنندگان، رتبه ۱۴۰۰ را بین سایت های ایرانی به خود اختصاص داد و این موضوع برای ما باورکردنی نبود چرا که با وجود شبکه های داخلی و اجتماعی، مخاطب از این سایت دیدن کرده بود و این ما را به عنوان دلگرمی برای ادامه کار مصمم تر کرد.
تهیه کننده اولین سریال اینترنتی خاطرنشان کرد: امیدوارم فیلمسازان دیگر هم وارد ساخت سریال های اینترنتی شوند و این کار ادامه پیدا کند چرا که اینترنت رسانه ای برای ترویج تصویر است.
عطرچی گفت: قسمت آخر از فصل اول سریال اینترنتی چهارشنبه قبل بر روی سایت قرار گرفته است.
گفتنی است؛ علاقه‌مندان برای دیدن سریال اینترنتی می توانند به سایت www.3rial.tv مراجعه کنند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.