کلاه پهلوی، جذاب‌تر می‌شود

جام جم آنلاین: بازیگر نقش «فرخ» در سریال «کلاه پهلوی» گفت: قضاوت درباره محتوای «کلاه پهلوی» زود است و باید به این سریال زمان بدهیم.

امیرعلی دانایی که حضور در مجموعه تلویزیونی «کلاه پهلوی» اولین تجربه او به‌شمار می‌رود، در گفت‌وگو با فارس درباره انتخابش از سوی سیدضیاءالدین دری، کارگردان سریال برای ایفای یکی از نقش‌های اصلی سریال، گفت: این سوال سخت‌ترین پرسش ممکن در حال حاضر است و من ترجیح می‌دهم در آینده در این باره صحبت کنم.

وی همچنین درباره بازتاب‌هایی که تا به‌حال از سوی مخاطبان دیده، اظهار کرد: خوشبختانه استقبال از سریال خوب بوده است. من از حضور در مجموعه «کلاه پهلوی» راضی هستم و به نظرم کار خوبی شده است.

وی ادامه داد: سریال «کلاه پهلوی» به لحاظ داستان و نوع روایت خاصش، اثری قابل توجه و کم‌نظیر در تلویزیون است که جمع زیادی از بازیگران طراز اول کشورمان نیز در آن حضور دارند. این ماجرا برای من تجربه بسیار خوبی بود.

دانایی تصریح کرد: حضور در سریال «کلاه پهلوی» برای من مثل یک دانشگاه بود و در این کار با تعداد قابل توجهی از بازیگران به‌طور مستقیم کار کردم و نقش اصلی سریال را بازی می‌کنم که به‌واسطه حضور او، پای بسیاری از شخصیت‌های مهم به سریال باز می‌شود.

وی افزود: هنوز برای قضاوت درباره سریال «کلاه پهلوی» زود است و باید بگذاریم حداقل ده تا ۱۵ قسمت از آن پخش شود. من شش سال در این سریال حضور داشتم و حرف‌های بسیاری برای گفتن دارم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.