“کلاه پهلوی” در قسمت چهارم به استقبال رضا شاه در ترکیه می‌رود

“کلاه پهلوی” در قسمت چهارم با به تصویر کشیدن ورقی دیگر از تاریخ به همراه بازگشت “تقی زاده” از پاریس برای استقبال از رضا شاه در ترکیه آماده می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ چهارمین قسمت کلاه پهلوی جمعه شب از شبکه یک پخش خواهد شد و ورقی دیگر از تاریخ پرفراز و نشیب دوران رضاخان به تصویر کشیده خواهد شد.
لازم به ذکر است؛ در این قسمت می‌بینیم که “فرخ” با بازی “امیر علی دانایی” بعد از عادی شدن روابطش با “بلانش” به خواستگاری رسمی او پیش “ترگانو” می‌رود و از سوی دیگر با بازگشت “تقی زاده” به پاریس به عنوان سفیر ایران در فرانسه برنامه استقبال از رضا شاه در ترکیه، آماده و اجرا می شود.
در این قسمت از سریال “کلاه پهلوی”، “میشل قب” در نقش ترگانو، “فردیک  دیو” در نقش الن، “ژاک کلون وزان” در نقش رابط وزارت امور خارجه فرانسه، “ماه چهره خلیلی”، “قطب الدین صادقی” در نقش “تقی زاده”، “امیر علی دانایی” در نقش “فرخ”، “نگین محسنی” در نقش بلانش و “بهاره کیان افشار” در نقش شادی، “رضا فیاضی” در نقش علی اصغر حکمت وزیر فرهنگ، “صالح میرزا آقایی” در نقش ژان برادر الن، “آنا نعمتی” در نقش همسر ژان و “نادر سلیمانی” در نقش رضا شوفر بازیگرانی هستند که در قسمت چهارم هنرنمایی می‌کنند.
گفتنی است؛ سریال ۵۰ قسمتی “کلاه پهلوی” کاری به نویسندگی و کارگردانی “ضیاء الدین دری” کاری از گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک است که جمعه شب ها ساعت ۲۲ از این شبکه پخش می شود./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.