ساخت مجتمع مخابرات در محل هتل مخروبه کنار پل سیدخندان

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

وقتی مخابرات خصوصی شد، هتل متروکه تهران در کنار پل سیدخندان جزء املاک این شرکت بود. مخابرات هتل را خراب کرد و اکنون می‌خواهد در این زمین یک مجتمع آموزشی، تجاری و اداری بنا کند.
 
 
 
هتل متروکه تهران هتل سابق در کنار پل سیدخندان که زمانی آوارگان جنگ تحمیلی را در خود پناه داده بود، برای کسانی که دوران جنگ را به خاطر دارند، آشنای روزهای قدیم بود؛ حتی عمر متروک این هتل آنقدر طولانی شد که نسل بعد که جنگ را ندید، اما هتل متروکه را هر روز به چشم دید. این مکان سال‌های بعد مدت‌ها به محل زندگی کارتن‌خواب و معتادان تبدیل شده بود.
 
تا اینکه هتل را خراب کردند. شرکت مخابرات ایران هتل را تخریب کرد، تا از آن وضع خارج شود.
 
«پس از انقلاب اسلامی، هتل و زمین آن به مخابرات داده شده و وقتی مخابرات خصوصی شد، این هتل جز املاک مخابرات بوده است.» این را رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران می‌گوید.
 
سپس برای چند سال، زمین خالی هتل کنار پل سیدخندان رها شد یا محل ایستگاه تاکسی های سید خندان – میدان رسالت شد. اگر چند روز پیش گذرتان به کنار پل سیدخندان افتاده بود می‌دیدید که در آن نمایشگاه شهرداری برگزار شده است.
 
اما اکنون برای این زمین فکری شده و قرار است برای همیشه کاربری زمین تغییر کند.
 
سید مصطفی سید هاشمی رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با فارس در این خصوص گفته: اکنون مخابرات قصد دارد از این زمین استفاده بهینه کند.
 
رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران می‌گوید: مخابرات می‌خواهد در این زمین یک مجتمع آموزشی، تجاری و اداری بسازد؛ این کار را به مشارکت قبل و به صورت درصدی با یک پیمانکار قدرتمند شریک شده است.
 
وی گفت: پروانه ساخت اخذ شده و احتمالا ظرف یک ماه آینده مرحله ساخت پروژه آغاز می‌شود.
 
سید هاشمی تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه شهرداری در این زمین نیز موقتی است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.