ساخت مسکن مهر پردیس، در قالب ۳ شهرک

۸۰ هزار واحد مسکن مهر جدید پردیس در قالب ۳ شهرک با امکانات زیر بنایی و امکانات رفاهی و خدماتی مانند مدرسه ، مسجد به صورت یکپارچه ساخته می شود.

واحد مرکزی خبر گزارش داد، وزیر راه و شهر سازی در حاشیه بازدید از طرح های مسکن مهر پردیس افزود: ۳۵ هزار واحد مسکن مهر پردیس در سمت چپ راه تهران- دماوند ( طرح دشت بهشت ) و بقیه در سمت راست آن ساخته می شود ( طرح فاز ۱۱ و فاز ۹ ) برای ارتباط این طرح ها و سایر قسمت های شهر ۲ دستگاه تونل به طول ۱۵۰۰ متر و چند تقاطع غیر هم سطح ساخته می شود.
وی افزود: شاید آورده  اولیه متقاضیان مسکن مهر پردیس یک تا ۲ میلیون تومان افزایش یابد اما مردم صاحب خانه ای می شوند که کلیه امکانات لازم خدماتی را دارد.
وزیر راه و شهر سازی گفت: در توافقی که با وزارت نیرو داشتیم مقرر شد که سامانه فاضلاب  را هم خودمان بسازیم و از پسآب فاضلاب برای آبیاری فضای سبز استفاده شود.
وی افزود: به متقاضیان مسکن مهر جدید پردیس قول می دهم تا پایان دولت دهم صاحب خانه ای با تمام امکانات لازم برای زندگی بشوند.
مهندس نیکزاد درباره مترو پردیس گفت: عملیات ساخت مترو پردیس در حال طراحی و توافق است و  تلاش می کنیم در قالب قرارداد اهدای زمین در عوض ساخت مترو  این طرح را انجام دهیم.

 


IRIBNews RSS TopNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.