ساخت ۳۰۰۰ سرویس بهداشتی در شهر تهران

جام جم آنلاین: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، از ساخت ۳۰۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در سطح شهر تا پایان امسال خبر داد و گفت: یکی از نیازهای جدی شهروندان کمبود این سرویس‌هاست و سازمان زیباسازی برنامه مناسبی برای رفع این کمبود دارد.

سیدمحمدجواد شوشتری، با اشاره به این‌ که در مرحله اول، وضعیت سرویس‌های بهداشتی موجود در سطح شهر را بررسی کرده تا ببینیم امکانات موجود در چه شرایطی است، افزود: نارسایی‌ها، کمبودها، و مشکلات موجود در این زمینه شناسایی شده تا آن تعداد سرویس بهداشتی که در سطح شهر وجود دارد بعد از رفع مشکل به چرخه بهره‌برداری بازگردد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با تاکید بر این که در حال حاضر با استفاده از روش‌های علمی نسبت به نیاز سنجی و مکان‌یابی سرویس‌های بهداشتی اقدام شده است، اظهار کرد: در حال حاضر تهران نیازمند ۳۰۰ دستگاه و حدود ۳۰۰۰ چشمه سرویس بهداشتی است که مکان‌های مورد نیاز نیز شناسایی شده است.

او با اشاره به این ‌که احداث بیش از شش سرویس بهداشتی ثابت به صورت ساختمان در دستور کار سازمان قرار دارد و در حال اجراست، ادامه داد: علاوه بر این پیش‌بینی شده حدود ۵۰۰ دستگاه سرویس بهداشتی متحرک نیز در سطح شهر قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی بودجه پیش‌بینی شده برای ساخت این تعداد سرویس بهداشتی را حدود ۵۰ میلیارد تومان پیش‌بینی کرد و افزود: علاوه بر این قرار است مکان‌های مرتبط با شهرداری مانند، میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های شهروند، ایستگاه‌های مترو و خانه‌های فرهنگ نیز به منظور تامین نیاز شهروندان به سرویس‌های بهداشتی مجهز شوند. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.