ساخت iPad Air 2 با طلای ۲۴ عیار

گردآوری توسط گروه فناوری اطلاعات ممتاز نیوز

سایت خبری ممتاز:

مدل ۶۴ گیگابایتی این رایانه لوحی ویژه با بدنه‌ای از طلای ۲۴ عیار به قیمت ۲۸ میلیون دلار ویتنام(۱۳۱۵ دلار آمریکا) فروخته می‌شود.

iPad Air 2 با طلای ۲۴ عیار ساخته شد

شرکت جواهرسازی Karalux بهترین تبلت ساخته شده در شرکت اپل موسوم به iPad Air ۲ را با طلای ۲۴ عیار تولید کرد.به گزارش شماران سیستم این شرکت ویتنامی ادعا می‌کند که برای نخستین بار در جهان بدنه iPad Air ۲ را با طلای ۲۴ عیار تولید کرده است و به همین خاطر قیمت این دستگاه بسیار گران است.

مدل ۶۴ گیگابایتی این رایانه لوحی ویژه با بدنه‌ای از طلای ۲۴ عیار به قیمت ۲۸ میلیون دلار ویتنام(۱۳۱۵ دلار آمریکا) فروخته می‌شود.از آنجایی که هر دستگاه iPad Air 2 با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت به قیمت ۶۰۰ دلار در بازار فروخته می‌شود، می‌توان نتیجه گرفت که این شرکت تایوانی برای هر دستگاه از آنها به ارزش ۷۰۰ دلار طلا استفاده کرده است.

شرکت Karalux همچنین اعلام کرده که مدل‌های ۱۶ و ۱۲۸ گیگابایتی از این محصول با بدنه‌ای از جنس طلای ۲۴ عیار موجود است و هر کس که تا پایان ماه جاری میلادی یک دستگاه از این رایانه‌های لوحی طلایی را خریداری کند، یک گیره کراوات یا یک فندک Zippo از جنس طلا را هدیه می‌گیرد.

کاربرانی که پول به اندازه کافی دارند همچنین می‌توانند iPad mini 3 با بدنه‌ای از جنس طلای ۲۴ عیار را سفارش دهند.لازم به ذکر است که Karalux اوایل ماه جاری میلادی از گوشی هوشمند Passport بلک‌بری با بدنه طلای ۲۴ عیار رونمایی کرد.

– .

آخرین اخبار
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.