سازمان بازرسی کل کشور خبر “روزنامه ایران” را تکذیب کرد

۱۶م اسفند ،

روابط عمومی سازمان بازرسی کشور در پی انتشار یافتن مطلب کذب روز یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۱ روزنامه ایران، با عنوان “اظهارات سیاسی یک مقام قضایی” جوابیه‌ای صادر کرد.

به گزارش حوزه حقوقی قضاییممتازنیوز،روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور در پی انتشار یافتن مطلب کذب روز یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۱ روزنامه ایران، با عنوان «اظهارات سیاسی یک مقام قضایی»، جوابیه‌ای صادر کرده که در ادامه می‌آید.

 روزنامه ایران در بخش‌هایی از این مطلب مدعی شده بود حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی با هواپیمای اختصاصی دونفره به استان گلستان رفته بود. این در حالی است که سفر حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی به استان گلستان یک سفر کاری و با هیأت همراه آیت‌‌الله آملی لاریجانی ریاست محترم قوه قضائیه انجام شده بود.

 گفتنی است؛ روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور به همین منظور، تکذیبیه‌ای را روز دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۱ برای روزنامه ایران ارسال کرده بود، اما این روزنامه تاکنون از انتشار یافتن آن خودداری کرده است. برای تنویر افکار عمومی متن تکذیبیه روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور به مطلب نادرست روزنامه ایران انتشار یافتن می‌یابد.
 
مدیر مسئول روزنامه ایران

مقتضی است؛ برابر قانون، پاسخ روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور به نوشته مضحک و سرتاپا دروغ روزنامه‌تان در تاریخ ۱۳ اسفند ، صفحه ۳، ستون «دیگه چه خبر؟» را در اولین شماره و در همان صفحه و ستون، منتشر کنید.

۱٫ نوشته‌اید: «رئیس سازمان بازرسی… با هواپیمای اختصاصی دونفره به این سفرها می‌رود». هنوز هیچ «هواپیمای دو نفره‌‌ای که بتواند رئیس محترم سازمان بازرسی را، به اتفاق هیأت همراه آیت‌الله آملی لاریجانی، به سفر ببرد، اختراع نشده است. این گروه، با پرواز عمومی شرکت آسمان، و در سفری کاری به استان گلستان سفر کرده بود.

۲٫ نوشته‌اید: «رئیس سازمان بازرسی… در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاهی استان گلستان، به ایراد اظهارات سیاسی پرداخته است». آیا فهم این نکته که از سیاستمدار باید «حرف سیاسی» شنید، براستی این قدر دشوار است؟ رئیس سازمان بازرسی، بر مبنای قانون، از جمله صالح‌ترین اشخاص برای اظهارنظر دربارهٔ هر موضوع سیاسی است که به اجرای درست قانون و حسن جریان امور مربوط باشد. مگر این که مقصودتان از سیاست، چیزی از جنس فریبکاری رسانه‌ای باشد که در این صورت، اظهارنظر نیازمند صلاحیت نیست و البته روزنامه ایران نشان داده است که بخوبی از عهده این نوع سیاست‌ورزی برمی‌آید.

۳٫ اگر توصیه به زبان بستن از کذب را برمی‌تابید و اگر برای اخلاق مداری ـ که خواست و سفارش همیشه مقام معظم رهبری است ـ خرده ارزشی قائلید، این نصیحت را بشنوید که مواجهه با خبر، از دریچه تنگ جناح و باند، شاید بتواند تمنیات حقیر چندروزه را برآورده کند، اما، بی‌تردید، نسبتی با انصاف، عدالت و مردانگی ندارد. دست کم حرمت نام «ایران» را نگه دارید!

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.