سازمان شدن یک شرکت؛ خدمات فوریت‌های اجتماعی آئین‌نامه‌دار شد

مصوبات جدید هیئت وزیران؛

ایران > دولت
هیئت وزیران در جلسه عصر یکشنبه که به ریاست «محمدرضا رحیمی» معاون اول رئیس جمهور برگزار شد تشکیل سازمان پست جمهوری اسلامی ایران را تصویب کرد.

بر طبق این گزارش، در جلسه عصر روز گذشته هیئت وزیران، تعدادی از پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی به تصویب رسیده که بر این اساس، به منظور رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل بار و مسافر آیین‌نامه اجرایی تبصره (۱) ماده (۳۱) قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی با پیشنهاد وزارت کشور از تصویب دولت گذشت.

لایحه اساسنامه سازمان پست جمهوری اسلامی ایران

بر اساس ماده قانون تشکیل سازمان پست جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۹۰ – به منظور انتزاع و انتقال وظایف و فعالیت‌های شبکه‌های اصلی و تجزیه و مبادلات و مدیریت توزیع خدمات پستی از شرکت پست جمهوری اسلامی ایران «سازمان پست جمهوری اسلامی ایران» وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل می‌شود.

آیین‌نامه ارایه خدمات فوریت‌های اجتماعی

به منظور سازماندهی خدمات فوریت‌های اجتماعی در کشور و ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و کمک به سازمان بهزیستی برای اجرای مطلوب طرح‌های فوریت‌های اجتماعی، به استناد اصل (۱۳۸) قانون اساسی، آیین‌نامه خدمات فوریت‌های اجتماعی تنظیم شد.

بر طبق این گزارش، هیئت وزیران بنا به پیشنهاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به استناد ماده واحده قانون استفساریه در خصوص اختیار اصلاح اساسنامه سازمان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات دولتی و وابسته به دولت، اصلاحات اساسنامه شرکت فناوری اطلاعات را تصویب کرد که بر این اساس، در عنوان و مواد اساسنامه حسب مورد، واژه «شرکت» به «سازمان» اصلاح می‌شود.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.