سازمان نظارت بر انتخابات زیر نظر مقام معظم رهبری تشکیل شود

دبیر کل جبهه جوانان ایران امروز گفت: برای نظارت بر انتخابات و تخلفات پیش از موعد انتخاباتی، نهادی فراقوه‌ای تحت نظر مقام معظم رهبری تشکیل شود.

مجید گروسی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران پیرامون نهاد نظارتی بر تخلفات پیش از انتخابات گفت:‌ خلاء سازمانی با عنوان ستاد نظارت بر انتخابات احساس می‌شود.

گروسی در جهت رسیدگی سریع و نظارت بر تبلیغات و تخلفات در حال وقوع پیشنهاد کرد: مقام معظم رهبری  ستادی مبنی بر نظارت بر کار مجریان انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تشکیل دهند.

وی با اشاره به استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی توسط برخی‌ کاندیداهای احتمالی، عنوان کرد:‌ هزینه‌های تبلیغاتی برخی از مسئولان به طور مطمئن کمک‌های مردمی نیست و این افراد از بیت المال برای خود هزینه می‌کنند.

دبیرکل جبهه جوانان ایران امروز تاکید کرد: با تشکیل یک ستاد نظارتی بر انتخابات با هسته‌ مرکزی و دفاتر نظارتی در استان‌ها و قراردادن افراد متدین که گرایش سیاسی خاصی ندارند می‌توان بر تخلفات پیش از موعد کاندیداها فائق آمد.

وی با اشاره به تغییر قانون انتخابات افزود: بررسی وضعیت و فعالیت اشخاص بعد از انتخابات نوش‌دارو پس از مرگ سهراب است و شورای نگهبان و بازرسی کل کشور می‌ توانند با گزینش افرادی که به دور گرایش‌های سیاسی اصلاح‌طلبی و اصولگرایی هستند و سلیقه‌ای عمل نمی‌کنند بر این امر نظارت کند.

گروسی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری باید ستادی فراقوه‌ای برای انتخابات تشکیل دهند تا ریشه افراد سودجویی که از بیت‌المال و منابع ملی استفاده می‌کنند ریشه‌کن شود، تصریح کرد: اگر سازمانی با عنوان سازمان نظارت بر انتخابات زیرنظر مقام معظم رهبری تشکیل شود و هیئت موسس آن متشکل از قوای گوناگون باشد، از تخلفات ممکن جلوگیری خواهد شد.

دبیر کل جبهه جوانان ایران امروز خاطرنشان کرد: متاسفانه هر دولتی که قدرت را در دست داشته از امکانات دولتی به نفع خود استفاده کرده است اما اگر قانونی جامع وجود داشته باشد تخطی از قانون برای افراد مشکل خواهد شد.

انتهای پیام///

پ۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.