مقام معظم رهبری همان نظری را که به همه کاندیداها دادند، به من هم دادند

۲۰اردیبهشت،

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دو – سه ماه پیش با مقام معظم رهبری ملاقات کردم و سپس سفرهای استانی ام را آغاز کرده و ایشان همان نظری را که به همه کاندیداها دادند، به من هم دادند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مستقر در وزارت کشور، “محسن رضایی” کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران و در حاشیه ثبت نامش در وزارت کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر شورای نگهبان به خاطر راه اندازی کارناوال خیابانی وی را رد صلاحیت کند، واکنشش چیست؟ اظهار داشت: بنده پایبند به قانون هستم و حتما به آن عمل می کنم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر پیروز انتخابات شود ارتباطش با مراجع چگونه خواهد بود؟ ‌گفت: بنده اهانت به مراجع را یک خط قرمز برای خودم اعلام می‌کنم و سعی خواهم کرد که کسی وارد حریم تضعیف مرجعیت نشود و در همه کارها بعد از مشورت با مقام معظم رهبری با مراجع مشورت می کنم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی از خبرها حاکی از دیدار وی با مقام معظم رهبری برای مشورت کردن دربارهٔ کاندیداتوری اش در انتخابات دارد، که در این باره اظهار داشت: بنده دو – سه ماه پیش با مقام معظم رهبری ملاقات کردم و بعد از ملاقات با ایشان سفرهای استانی‌ام را آغاز کردم و مقام معظم رهبری همان نظری را که به همه کاندیداها دادند به من هم دادند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.