کدخدایی: حماسه مورد نظر رهبری رقم خورد

۲۴خردادماه،

سخنگوی شورای نگهبان گفت: تا این ساعت که زمان رای گیری تمدید شده و حتی قبل از تمدید بر طبق گزارشاتی که به ما رسیده بود حماسه مورد نظر مقام معظم رهبری رقم خورده بود و میزان مشارکت بسیار گسترده و بالا بود.

به گزارش ممتازنیوز،‌ عباسعلی کدخدایی عضو و سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در پاسخ به این سوال که با توجه به بررسی‌های انجام شده از ساعات اولیه رای گیری حضور مردم را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: همان گونه که در رسانه‌ها شاهد بودیم مردم حضور بسیار شکوهمندی را داشتند و از مردم ایران کمتر از این انتظار نمی‌رفت.

وی ادامه داد: حضور ملت ایران در پای صندوق‌های رای پاسخی به یاوه گویی‌های دشمنان انقلاب و اسلام است که درصدد بودند با تبلیغاتی که دارند مشارکت مردم را کم نشان داده و یا خدایی ناکرده مخدوش کنند اما مردم با حضور حداکثری و مشارکت گسترده تمام این هجمه ها را پاسخ دادند.

سخنگوی شورای نگهبان هم چنین در پاسخ به سوال دیگری براین مبنا که آیا با توجه به این که مقام معظم رهبری بر آفرینش حماسه سیاسی تاکید داشتند مردم به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفته‌اند یا خیر اظهار داشت: بله، تا این ساعت که زمان رای گیری تمدید شده و حتی قبل از تمدید بر طبق گزارشاتی که به ما رسیده بود حماسه مورد نظر مقام معظم رهبری رقم خورده بود و میزان مشارکت بسیار گسترده و بالا بود.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.