منتخب مردم در راستای خلق “حماسه اقتصادی” تلاش کند

۲۶خردادماه،

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۴ خرداد گفت: انتخابات ۲۴ خرداد که با حضور مردم ایران پرشکوه‌تر از همیشه برگزار شد، به واسطه رهنمودهای مقام معظم رهبری و لبیک به ایشان رقم خورد.

“محمدمهدی زاهدی”  نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون آموزش مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات روز جمعه و خلق “حماسه سیاسی” مدنظر مقام معظم رهبری گفت: انتخابات ۲۴ خرداد که با حضور مردم ایران پرشکوه‌تر از همیشه برگزار شد، به واسطه رهنمودهای مقام معظم رهبری و لبیک به ایشان رقم خورد.
 
وی افزود: منتخب مردم باید در راستای خلق “حماسه اقتصادی” تلاش کرده و این نکته را بداند که موضوع هدفمندی یارانه‌ها را در اولویت دولت خود قرار داده و در حل مسائلی همچون اصلاح قوانین گمرکی، افزایش صادرات، کاهش واردات و فشار ناشی از تحریم‌ها تلاش کند.
 
نماینده مردم کرمان و راور در پایان خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور منتخب باید در جهت کاهش آثار و تبعات تحریم‌ها تلاش کرده و ثابت کند که این تحریم‌ها غیرقانونی می باشند، همچنین وی باید به حقوق مردم در مباحث صلح آمیز هسته‌ای توجه کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.