ساعی: همیشه کارهای سخت را انتخاب می نمایم/ تکواندو کمترین حاشیه را در لیگ دارد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

مدیر فنی تیم های ملی تکواندو و تیم استیل البرز گفت: من و مرتضی کریمی همیشه دوست داریم کارهای سخت را در تکواندو قبول کنیم.

هادی ساعی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: در تیم گاز فجر جم کار سختی در لیگ کشور داشتیم و امسال نیز همراه با مرتضی کریمی iبه عنوان کادر فنی تیم استیل البرز فعالیت خواهیم نمود و کار سخت دیگری را آغاز نموده ایم.


وی افزود: عملکرد تیم ما می تواند مسئولان باشگاه را برای تیمداری در سایر رشته های متقاعد کند. من و کریمی همیشه دنبال کارهای سخت هستیم.


وی در خصوص افتتاح باشگاه ورزشی استیل البرز گفت: خوشحالم با مجموعه ای کار می نمایم که مسئولان آن ورزش دوست می باشند و امسال در لیگ تکواندو سرمایه گذاری نموده اند. استیل البرز اولین تجربه تیمداری حرفه ای را خواهد داشت و حمایت های خانواده تکواندو و رسانه ها سبب می گردد بخش خصوصی با علاقه مندی بیشتری از ورزش و جوانان حمایت کند.


*وابستگی ورزش iبه بخش دولتی، تهدید است


وی در خصوص وابستگی تیم های ورزشی iبه بخش دولتی و صنایع کشور تصریح نمود: متاسفانه اکثر تیم های حرفه ای وابسته iبه دولت و صنایع کشورهستند. iبه عنوان یک ورزشکار ملی این موضوع را یک تهدید جدی برای ورزش می دانم. تا روزی که ورزش حرفه ای توسط بخش خصوصی فعالیت نکند iبها بر خواهد شد. اگر وقتی بخش دولتی از ورزش کناره گیری کند تیم های ورزشی نیز منحل خواهند شد و در این صورت ورزش کشور پیشرفت نمی کند.


*سابقه کاری مان را خراب نمی کنیم


ساعی گفت: همه سعی و تلاشم موفقیت استیل البرز در لیگ برتر تکواندو است تا مسئولان باشگاه با رضایت بیشتر از این تیم حمایت نمایند iبه جز آن سابقه کاری خود را خراب نخواهم نمود. تیم جوان و خوبی داریم امیدوارم بتوانم iبه نتیجه دلخواه خود برسم. سیاست باشگاه استفاده از کادر فنی و بازیکنان جوان و با انگیزه است که امیدوارم پاسخگوی انتظارات باشیم.


*به فکر مقاطع بالاتر هستیم


مدیر فنی تیم تکواندو استیل البرز افزود: در تیم هایی که داشتم سعی نمودم با استفاده از سرمایه ها بازیکنان جوان را تبدیل iبه ملی پوشان آینده کشور کنم در این تیم هم قصد داریم با iبهره گرفتن از داشته هایمان نیروهای جوان را iبه مقاطع بالاتر که همان تیم ملی است برسانیم.


*تغییر مدیریت iبه ورزش لطمه زده است


ساعی در مورد انحلال تیم شهرداری بندرعباس قهرمان فصل پیش لیگ برتر تکواندو گفت: تیمی که سال قبل قهرمان لیگ برتر تکواندو شد دیگر وجود خارجی ندارد. شهرداری بندرعباس با تغییر مدیریت امسال در لیگ برتر تکواندو تیمداری نمی کند و این موضوع iبه سیاست باشگاه دولتی شهرداری بندرعباس باز می گردد. با بخش خصوصی سریعتر و آسان تر برای هدایت تیم ها می توان کار نمود. البته تیم شهرداری بندرعباس با نام شهرداری ورامین وارد لیگ برتر تکواندو شده است اما با این وجود نباید سرمایه هایمان را iبه راحتی از دست بدهیم.


*تکواندو موفق ترین رشته ایران در برگزاری لیگ است


عضو هیت رئیسه فدراسیون تکواندو تاکید نمود: لیگ تکواندو ایران بسیار خوب برگزار می گردد و تکواندو تنها رشته ای است که در همه مقاطع سنی در کشور حاوی لیگی منظم و بدون تعطیلی است. کشتی ورزش اول ایران لیگ مستمر نداشته و حتی امسال از تهران تیمی در لیگ کشور حضور ندارد . این موضوع iبه سیاست ورزش کشور و نیز نقش موثر فدراسیون کشتی در حضور تیم ها و حمایت از آنها دارد.

*سیاست کلی ورزش مشخص نمی باش


ساعی گفت: سیاست کلی ورزش کشور مشخص نمی باش و درگیری در مدیریت ها است که این موضوع نمی تواند iبه سود ورزش باشد و همه زحمات iبه یک باره از بین می رود.

*لیگ تکواندو کمترین حاشیه را دارد


وی در مورد لیگ تکواندو کشور اظهار داشت: در خصوص حمایت فدراسیون تکواندو از تیم ها مطمئن هستم. نسبت iبه سایر رشته ها کمترین حاشیه ها را حداقل در لیگ کشور داریم اما مشکلاتی در برگزاری مسابقات داشته که سعی بر از بین بردن آن هستیم.در این مورد باشگاه ها نیز باید همکاری نمایند.


*با خداحافظی انرژی بیشتر در فعالیت های ورزشی دارم


ساعی تصریح نمود: در یک سال با ۶ تیم از سایپا و یک تیم با گاز فجرجم در لیگ های کشور فعالیت نمودم. در آن دوره حمید سجادی مدیرعامل سایپا بودجه ای فقط برای یک تیم iبه ما داد اما با ۱۲۰ نفر قرارداد داشتم و تا پایان سال هر هفته iبه عنوان عضوی از هیئت رئیسه سایپا یک کاپ برای باشگاه می آوردم که سبب تعجب سجادی می شد.

وی افزود: برای ورزش همیشه انرژی دارم. از وقتی که خداحافظی نموده ام فعالیتم در ورزش بیشتر شده است.


*تیم ماندگاری را می سازیم


وی گفت: مجموعه تیم برای سال اول است که در لیگ تکواندو تیم داری می نماید بنابراین نمی توانیم iبه یک باره درخواست حضوری بین المللی داشته باشیم اما عملکرد ما مسئولان را برای تصمیمات آینده پیش ببرد.تمام تلاش ما سعی بر کسب iبهترین نتیجه و جذب علاقه منذی بیشتر است تا iبه سود تکواندو ایران شود.


وی خاطر نشان نمود: هر جا که فعالیت داشتم طوری کار نمودم که ماندگاری بیشتری ایجاد شود و تیم استیل البرز نیز از این مورد جدا نمی باش.


*برای پیشرفت کار می کنیم، نه پول


ساعی ادامه داد: افراذی که در مجموعه ما فعالیت دارند برای رشد در تکواندو تلاش می نمایند و پول برای آنها در درجه دوم قرار دارد. همه سعی ما برای رشد تکواندو است.


*برای جام باشگاه های آسیا تلاش می کنیم


وی گفت: گاز فجر جم یک سهمیه در مسابقات جام باشگاه های آسیا دارد که با مذاکره با فدراسیون این سهمیه را iبه تیم استیل البرز انتقال دهیم زیرا اکثر ترکیب تیم همان اعضای تیم گاز فجر می باشند و این شانس هنوز از بین نرفته است.

وی افزود: هنوز وقت و مکان برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا در سال ۲۰۲۴ مشخص نشده است./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.