سالار عقیلی در «خداحافظ بچه» می‌خواند

جام جم آنلاین: سالار عقیلی تیتراژ سریال تلویزیونی خداحافظ بچه ساخته آرمان موسی پور را می خواند.

داوود هاشمی، تهیه‌کننده این سریال با اعلام این خبر به «جام‌جم» گفت: بیش از نیمی از تصویربرداری سریال «خداحافظ بچه» انجام شده و حدیث میرامینی جدیدترین بازیگری است که به فهرست بازیگران این سریال اضافه شده است.

وی افزود: در سریال «خداحافظ بچه» آتیلا پسیانی نقش خسرو را بازی می‌کند و بهاره رهنما بازیگر نقش نازنین است، خسرو و نازنین در این سریال زن و شوهر هستند.

همچنین مهراوه شریفی‌نیا در نقش لیلا و شهرام حقیقت‌دوست در نقش مرتضی مقابل دوربین رفته‌اند. این دو نفر نقش یک زوج را بازی می‌کنند.

حدیث میرامینی نیز قرار است نقش خواهر لیلا را به عهده بگیرد.

وی با اظهار رضایت از پیشرفت کار گفت: «خداحافظ بچه» از ریتم روان و جذابی برخوردار است و ما همه تلاش خود را می‌کنیم تا این سریال بتواند مخاطبان را با خود همراه کند.

تهیه‌کننده سریال «هشت کیلومتر تا بهشت» ادامه داد: سریال خداحافظ بچه کار پر لوکیشنی است و بیش از ۷۰ لوکیشن دارد و در هر اپیزود ممکن است از ۱۰ لوکیشن استفاده شود.

هاشمی درباره لوکیشن‌هایی که تاکنون تصویربرداری در آنجاها انجام شده، گفت: بیمارستان، شیرخوارگاه آمنه، بهزیستی، میدان تره‌بار، شرکت، خانه اجاره‌ای و خانه دوم از لوکیشن‌هایی است که تا به حال در آن تصویربرداری کرده‌ایم.

وی با اشاره به این‌که تلاش می‌کنیم تا آغار ماه رمضان ۲۰ قسمت از این سریال آماده نمایش شود، گفت: در حال حاضر همزمان با تصویربرداری کار موسیقی و صدا‌گذاری سریال را نیز انجام می‌دهیم و علیرضا افخمی مشاور سریال بر تمامی مراحل نظارت دارد.

خداحافظ بچه عنوان سریالی است که قرار است ماه رمضان از شبکه ۳ سیما پخش شود. این سریال ۲۶ قسمتی در ۳۵ دقیقه و به تهیه کنندگی داوود هاشمی و کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی سجاد ابوالحسنی در حال تولید است.

داستان این سریال درباره خانواده‌ای است که علاقه‌مند به داشتن بچه هستند اما طی آزمایشات اولیه متوجه می‌شوند مشکل ناباروری وجود دارد و به همین دلیل برای آوردن بچه به شیرخوارگاه مراجعه می‌کنند و…

دیگر بازیگران این سریال بهنوش بختیاری، مهدی صبایی، شهین تسلیمی، ایمان صفا، مائده طهماسبی، ناصر گیتی‌جاه، داریوش هاشمی، مونا جمال‌پور، کاوه نوید، مرتضی کوهی، نادره محتشمی، نوشین زارع و… هستند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.