سالار کیا: هواداران ما شایسته بخشش بودند/لیگ برتر جای تجربه آموزی نیست

‘محمود سالارکیا’ روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، افزود: پس از مخالفت با درخواست بخشش هواداران این تیم ، درخواست خود را برای صدور حکم تعلیق داده بودیم که با آن موافقت شده است.

وی، از هواداران این تیم خواست بیشتر مراقب برخورد های خود باشند تا این حکم از سوی کمیته استیناف به اجرا در نیاید.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، خاطرنشان کرد: هواداران ما در دیدار با گهر زاگرس به خوبی نشان دادند که حتی لیاقت بخشیده شدن را دارند وامیدواریم برخورد های خوب آنها همچنان ادامه داشته باشد.

وی درمورد برخورد هواداران گهر در طول دیدار با پرسپولیس، یادآور شد: رییس کمیته انضباطی این بازی را از نزدیک مشاهده کرد و حرکات ناشایستی که از سوی برخی هواداران حریف رخ داده را شاهد بود.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تهران، اظهار داشت: قطعا این برخورد ها را در کمیته انضباطی مطرح می کنند و باید تصمیم گیری درستی در این مورد اتخاذ شود.

سالارکیا همچنین درمورد سخنان اخیر’اسماعیل حسن زاده’ رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از دیدار با گهر مبنی بر این که این تیم نیاز به تجربه آموزی دارد، گفت: لیگ برتر جایی برای تجربه آموزی نیست و اینگونه برخورد ها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز زیر نظر گرفته می شود و می تواند برای فوتبال کسر امتیاز داشته باشد.

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال امروز اعلام کرد: یک جلسه باقیمانده از محرومیت تماشاگران پرسپولیس به مدت ۶ ماه به حالت تعلیق در آمد.

ورزشی **۹۱۱۸**۱۳۳۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۸۵۷۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.