سالانه ۷۸ هزار نفر به مشترکین “آبفای البرز” افزوده می گردد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

سرپرست معاونت مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان البرز گفت: در پنج سال اخیر سالانه ۷۸ هزار نفر به جمعیت زیرپوشش خدمات این شرکت افزوده شده است.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، علیرضا مناسکی اظهار داشت: در این مدت ، سالانه بیش از ۳۰ هزار خانوار جدید معادل ۷۸ هزار نفر جمعیت به مشترکان آبفای استان البرز افزوده شده که باوجود محدودیت های اعتباری و ظرفیت ضعیف تامین آب منطقه، خدمات آبفا با کیفیت استاندارد کشوری به جمعیت اضافه شده، ارایه شده است.

وی گفت : تامین و ارایه خدمات مستمر به این تعداد مشترک جدید که در سطح کشور کم نظیر است، با توجه به محدودیت های اعتباری، ظرفیت پایین تامین آب منطقه و دشواری ناشی از توسعه تاسیسات موجود، کاری سخت است که بدون تلاش مضاعف و برنامه ریزی مدون امکان پذیر نبود.

مناسکی با اشاره به رشد و توسعه بخش های زیربنایی شرکت در پنج سال اخیر گفت : در این مدت، ظرفیت تامین آب از منابع زیرزمینی ۶۷ هزار مترمکعب در روز معادل ۱۰ درصد 

اضافه شده و ظرفیت تصفیه خانه های آب به میزان ۱۸۲۰ مترمکعب در ساعت معادل ۳۰۰ درصد درمقایسه با پنج سال پیش افزوده شده است.

وی ادامه داد : در پنج سال اخیر نزدیک به ۱۵۰ هزار انشعاب جدید آب به مشترکان واگذار شده و ساخت مخازن جدید ذخیره آب در این مدت که بیش از ۱۵۲ هزار مترمکعب بوده، معادل ۴۱ درصد درمقایسه با پنج سال پیش از آن رشد داشته است. 

وی افزود: طول شبکه توزیع آب نیز با اجرای ۲۹۰ کیلومتر  لوله گذاری در پنج سال اخیر، به ۲۷۵۰ کیلومتر افزایش یافته است که افزایش ۱۲ درصدی نشان می دهد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.